• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:31:25 följande:
    Undrar om inte djursex är värre än nekro! Hunden lider ju i alla fall
    Eehhmm  sen när är frivillig sex ett lidande för nån inblandat?

Om du kollar närmare på såna klipp så finns det i regel ingen tvång i såna klipp, tjejen gör sig tillgänglig och hunden gör det vad den vill.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:43:04 följande:
    Det är inte olagligt att kolla runt lite iaf!

Herregud, det är FEL
    Jo det ÄR det. Ring snuten och kolla eller berätta för din snubbe så får du se vad som händer....
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:42:07 följande:
    Det är en arrangerar situation där människor vet hur djuren instinktivt kommer att reagera, dessutom lockar de djuren med div. mat. Människans högre intellekt manipulerar djuret vilket enligt mig är avskyvärt. Detsamma gäller barnporr där de vuxna manipulerar barn.
    Två skillnader, sex med barn är ganska olagligt, tidelag är inte det och eftersom djuren som du säger agerar instinktivt, var ser du lidande i det?

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:45:10 följande:
    Nu såg inte jag hela filmen eftersom jag fick kväljningar utan bara nån minut men det låter otroligt sjukt och osannolikt! Människan är inte ens samma art
    Irrelevant.

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:46:15 följande:
    Det låter precis som du försvarar honom
    Det är du som känner dej träffad för att du försöker få ett fel att bli ett rätt.
    Djurporr är inte olagligt eftersom det inte är bevisat att djuret lider. Så juridiskt är det du som gjort fel och ingen annan.
    Moraliskt är en helt annan sak vilket jag inte nämnt ens
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:48:02 följande:
    Vilket då?
    Att människan är inte av samma art, hunden blir kåt av könet likförbannat.

Att du finner det osannolikt är också irrelevant, tror du inte på mina ord så kontrollera själv.

Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:46:15 följande:
    Det låter precis som du försvarar honom
    Alla förtjänar att få ha sitt personliga integritet intakt.
    Det vad du gjorde är helt enkelt oförsvarbar.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 15:51:39 följande:
    Alla förtjänar att få ha sitt personliga integritet intakt.
    Det vad du gjorde är helt enkelt oförsvarbar.
    Men så det ju inte riktigt. Alla kan få sin integritet kränkt men då ska den ske enligt gällande lagar och regler, dvs det ska ske av polis och inte sambos, grannar eller  gamla X som leker snokande privatdeckare.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:52:23 följande:
    Om två vuxna människor spelar in en porrfilm vet de om syftet, att göra människor upphetsade. Ett djur har inte den intellektuella förmågan att förstå detta. Om du tycker att det är okej att utnyttja andra varelser bara för att bli kåt så fine, personligen tycker jag att det är avskyvärt. Jag lurar inte sämre vetande, vare sig barn, dementa eller utvecklingsstörda bara för att jag kan.
    Ett djur har inget behov av att förstå, en hund är en hund och den kommer att jucka om den blir kåt, svårare än så är det inte.
    Helt i enlighet med naturen.

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:52:23 följande:
    Om två vuxna människor spelar in en porrfilm vet de om syftet, att göra människor upphetsade. Ett djur har inte den intellektuella förmågan att förstå detta. Om du tycker att det är okej att utnyttja andra varelser bara för att bli kåt så fine, personligen tycker jag att det är avskyvärt. Jag lurar inte sämre vetande, vare sig barn, dementa eller utvecklingsstörda bara för att jag kan.
    Vad du säger är att sex mellan två mentalt retarderade vuxna skall förbjudas då det inte är helt klarlagt om de är fullt införstådda i vad de gör, varför och vilka konsekvenser det kan leda till.
    Hur tänker du dig att det ska fungera i praktiken?

Eller du kanske hellre vill medge att det är en bra lagstiftning vi har som inte tar hänsyn till moral utan tittar på ett eventuellt lidande för djuret?
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:57:45 följande:
    Som det ser ut nu kommer lagen som förbjuder tidelag träda i kraft 2014, detta visar ju att majoriteten anser att det är en omoralisk och brottslig handling.
    Ropa inte hopp förrän du är över hindret.

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator