• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Ermenegildo skrev 2012-04-21 16:10:40 följande:
    Urrk, vad är det för äckligt jäkla pedofilresonemang. Det är klart att redan ett litet barn förstår skillnaden på en kåt gubbe som blottar sig och barnets pappa.
    Nej, det kan jag säga av egen erfarenhet. Min lilla brorson blev utsatt för en blottare för ett par år sedan, och istället för att skrämma upp han med "Vart såg du den hemska fula gubben som vill förstöra ditt liv? Akta dig för att gå nära en person smo du inte känner." så förklarade vi att han nog hade blivit blöt så han tagit av sig dom. Killen har inga minnen av det idag, och har aldrig pratat om det efter det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:21:32 följande:
    Är det normalt tycker du? Tänder du på det?

Jag gillar en grej kan jag erkänna, det är när hunden hoppar på och kör järnet, och tjejen stönar som fan
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 16:07:46 följande:
    I tider av moraliskt förfall kan man inte vänta sig att världen blir bättre utan blir sjukare... Men SÅHÄR sjuk?
    Kan du svara på frågan istället?
    Ska vi ha lagar som bygger på moral? Ja eller nej?
    Om du svarar JA, vilket mer moraliskt förfall ska vi lagstifta mot?
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:06:52 följande:
    Jag tycker att det bör klassas som brottsligt om man utnyttjar sämre vetande varelser för egen vinnings skull. Om dessa varelser sedan är människor eller djur gör detsamma.
    Okej. Hur många föräldrar åker då inte in i fängelse tror du?
    Ja, för du kan inte sticka under stol med att en hel del föräldrar utnyttjar sina barn, för vinnings skull, till exempel genom vab.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:03:26 följande:
    Är för övrigt vegetarian men det går ändå inte att likställa. Till och med de som handhar hanteringen av slaktdjur i detta land har större respekt för det enskilda djurets integritet än tidelagsanhängarna.
    Det här var det absolut mest korkade inlägg jag läst idag.
    Det finns inget som kränker integriteten mer än att ta livet av någon.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:23:10 följande:
    Jag gillar en grej kan jag erkänna, det är när hunden hoppar på och kör järnet, och tjejen stönar som fan

Hur kan du sova på nätterna? Förstår du imte hur fel det är? Och hur mycket djuren lider?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:23:22 följande:
    Kan du svara på frågan istället?

Ska vi ha lagar som bygger på moral? Ja eller nej?

Om du svarar JA, vilket mer moraliskt förfall ska vi lagstifta mot?

Vill svara på denna! Ja! Hjärtefrågan kan ju bli att behandla djuren med respekt och förbjuda såna här filmer
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:27:29 följande:
    Hur kan du sova på nätterna? Förstår du imte hur fel det är? Och hur mycket djuren lider?
    Du har aldrig sett en zoofilm vad?

I dom jag har sett fanns det inget lidande, tjejen och hunden fick vad den ville.

Rent krasst så tycker jag att tjejer som tillfredsställer även djurets sexuella behov är långt bättre djurägare än hundägare som låser in sitt sina djur i trånga lägenheter och bara går ut med dom några gånger om dagen.
    Det om nått är att  att plåga djuret.

Tänkt er själva, bli inlåst i en lägenhet, få lite frisk lust och glöm att ha sex för resten av ditt liv, liknar det kanske ett fängelse?

• Anonym

Jag är kille och mitt ex(tjej) brukade titta på djurporr. Definitivt inte min grej men det var inget problem för mig och jag slängde inte ut henne men jag är jävligt glad att vi inte hade hund, typ rottis-hane...

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:23:14 följande:
    Du kan sitta och försvara djurporr tills du blir blå i ansiktet, jag och många med mig kommer aldrig att hålla med i alla fall. Får vi en lagstiftning grundad på den utredning som för tillfället pågår är det ju indikation på hur opinionen i landet ser ut. Tycker inte att det är moralpanik utan bonnförnuft att man inte sexualiserar djur.
    Tyvärr är det moralpanik ni präglas av!
    Jag tänker bland annat på de argument som du hittills haft som tex att tidelag är värre än slakt när det gäller kränkning.
    Och nu anser du att lagar ska stiftas efter vilka vindar som blåser i samhället.

Jag förespråkar inte tidelag iutan tvärt om men jag anser att debatten måste bli seriösare än den som förs här.
    En lagstiftning likt den du förespråkar bygger på moraliska uppfattningar och bortser från det som är viktigast (och anledningen att gamla lagen togs bort)  djurets eventuella lidande!

Dessutom finns det en stor komplikation med "din" lag, OM vi ska lagstifta mot moraliska brott finns det oändligt mycket att lagstifta mot. Och då börjar vi närma oss sharialagar.  Låter det sunt tycker du?
    Framförallt på vilket sätt skyddar det djuren?

Ta tex en djurporrfilm där djuret inte agerar sexpartner utan tänkt dig att djuret är bundet och får sperma sprutat på sig. Det är enligt din lag inte tidelag men djuret kan fortfarande lida pga att den är bunden.
    Den här filmen skulle frias om lagen träder i kraft men den fälls med dagens lagstiftning.
    Vilket föredrar du?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator