• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym skrev 2012-04-21 16:27:29 följande:
    Hur kan du sova på nätterna? Förstår du imte hur fel det är? Och hur mycket djuren lider?
    Förklara vad som är fel och hur sjuret lider.
    Jag är heölt seriös och inte den som tänder på det som nyss beskrevs men jag vill veta hur du associerar och resonerar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:29:11 följande:
    Vill svara på denna! Ja! Hjärtefrågan kan ju bli att behandla djuren med respekt och förbjuda såna här filmer
    Och frågan var vilka mer moraliska brott ska vi lagstifta mot!
    Ditt svar är vad då?
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:38:21 följande:
    ett stickprov räknas inte som att kolla runt lite
    Även att snoka lite är att snoka.
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:38:21 följande:
    ett stickprov räknas inte som att kolla runt lite
    Ett stickprov, hör du ens hur det låter?

Och ja, det är lika olagligt som att hon skulle grundligt inspektera registret.

• Anonym

Lär dig att ge fan i att snoka bland hans grejer det är bara patetiskt och kränker hans privat liv när ni som håller på med sådant gör så.

Skulle ni uppskatta om era killar snokade i allt som  ni hade såväl dator som telefon, dagböcker, garderober osv?

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:41:09 följande:
    För mig är det enkelt; är det straffbart är spruta sperma på en människa som inte gett sitt medgivande? ja då är det också straffbart att göra det på ett djur. är det straffbart att slå en annan människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur. är det straffbart att knulla en människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur.
    Nu är det djuret som frivilligt sprutar på i en tjej som definitivt gett sitt medgivande.

• Anonym

Djursex är inte olagligt och det ger en extra krydda i tillvaron att köra en trekant med hunden

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:41:09 följande:
    För mig är det enkelt; är det straffbart är spruta sperma på en människa som inte gett sitt medgivande? ja då är det också straffbart att göra det på ett djur. är det straffbart att slå en annan människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur. är det straffbart att knulla en människa som inte medgett sitt medgivande? ja då gäller det även djur.
    Ok, så varje gång du inte har ett skriftligt medgivande så är det olagligt.
    Ja, för det finns faktiskt inget annat sätt att bevisa det på.
    Verkar det som en bra lag tycker du?

Förstår du varför lagen om tidelag är ett steg bakåt i djurskyddet?
  • Anonym
    ElectroDiva skrev 2012-04-21 16:45:40 följande:
    ja men vad jag menade är att ett stickprov är inte okej och är mer än att "kolla runt lite"., även att snoka igenom mapp för mapp o leta efter gömda mappar räknas som inte okej. 
    Din definitition är irrelevant. Det är olagligt att snoka även vad du än vill kalla det för.
  • Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 17:12:18 följande:
    Det var ett jävla tjat om att jag tittade igenom hans dator,

Jag tänker inte tro att du är seriös där!
    Ja, för du har begått ett brott och inte han.
    Det sorgliga är att du inte verkar förstå det eller tro att medlen helgar målen.

Sannerligen är jag seriös!
    Så du kan in te motivera ditt lagförslag med sakliga argument?
    Tråkigt för det förstärker bara bilden av er som ett gäng tanter med extrem moralpanik.

Tänk efter en gång till innan du svarar nu.
    Verkar det som en bra lag tycker du?
    Förstår du varför lagen om tidelag är ett steg bakåt i djurskyddet?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator