• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Anonym (Djurvän) skrev 2012-04-21 15:42:14 följande:
    Tänker du samma när det är ett barn som vill göra pappa nöjd och inget tvång förekommer?

Det blir inte heller fysiskt skadat om penetrering inte sker.
    Hunden förstår ju inte situationen, och tar därför ingen skada av det.
    Ett barn tror jag faktiskt inte heller skulle ta skada av att göra något som inte ger fysiska skador om det inte vore för den hysteri som uppstår kring det. För som det är nu så blir de destruktiva när de kommer upp i åldern och får veta hur fel sånt är. Nu försvarar jag INTE pedofili eller zoofili, utan jag bara resonerar utifrån vad jag tror om upplevelsen. Annars kan du gärna få förklara vilken skada ett barn tar av en blottare som det inte tar av att se sin far naken i hemmet.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:59:20 följande:
    Nej, men vi runt omkring som värnar om alla levande varelsers rätt till integritet.
    Säg det till din kommande middag

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:57:45 följande:
    Som det ser ut nu kommer lagen som förbjuder tidelag träda i kraft 2014, detta visar ju att majoriteten anser att det är en omoralisk och brottslig handling.
    Tyvärr ja och det är ett stort steg bakåt.

Moral har inget i juridiken att göra. Bidragsfifflare är tom lägre på den moraliska skalan än pedofiler därför att deras fiffel drabbar många många. Tycker du att även dessa lagar och straff ska ta hänsyn till moralen eller?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:00:28 följande:
    Hunden förstår ju inte situationen, och tar därför ingen skada av det.
    Ett barn tror jag faktiskt inte heller skulle ta skada av att göra något som inte ger fysiska skador om det inte vore för den hysteri som uppstår kring det. För som det är nu så blir de destruktiva när de kommer upp i åldern och får veta hur fel sånt är. Nu försvarar jag INTE pedofili eller zoofili, utan jag bara resonerar utifrån vad jag tror om upplevelsen. Annars kan du gärna få förklara vilken skada ett barn tar av en blottare som det inte tar av att se sin far naken i hemmet.
    Jag instämmer.

Om jag får spekulera så kommer den största skadan ifrån demoniseringen, först när samhället ingriper och gör barnet till ett offer som det skadliga kommer in i bilden.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:03:26 följande:
    Är för övrigt vegetarian men det går ändå inte att likställa. Till och med de som handhar hanteringen av slaktdjur i detta land har större respekt för det enskilda djurets integritet än tidelagsanhängarna.
    Föda upp, slakta och äta upp är vist helt okey men att skänka djuren lite njutning går då inte för sig, fantastiskt resonemang.

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:08:05 följande:
    Skänka njutning? Låt dem njuta och idka sex med sin egen ras istället.
    För hemmahundar som blir rastade 3-5 gånger om dagen har så mycket av den varan i sitt liv.

• Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:08:05 följande:
    Skänka njutning? Låt dem njuta och idka sex med sin egen ras istället.

Vet inte om det spelar nån roll för hunden! mus som mus antar jag
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 16:06:52 följande:
    Jag tycker att det bör klassas som brottsligt om man utnyttjar sämre vetande varelser för egen vinnings skull. Om dessa varelser sedan är människor eller djur gör detsamma.

Sämre vetande? De ser ut att vara riktigt motiverade, (har sett) och svansen viftar hejvilt! Moralpanik här
  • Anonym
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 16:10:40 följande:
    Urrk, vad är det för äckligt jäkla pedofilresonemang. Det är klart att redan ett litet barn förstår skillnaden på en kåt gubbe som blottar sig och barnets pappa.
    Jaså?
    Vad är det för principiell skillnad ur barnets pespektiv?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 16:18:21 följande:
    Sämre vetande? De ser ut att vara riktigt motiverade, (har sett) och svansen viftar hejvilt! Moralpanik här

Är det normalt tycker du? Tänder du på det?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator