• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 19:06:28 följande:
    Den som inbillar mig att det minsann var en ståpitt på hunden i youtube klippet och prompt hade åsikten att hunden hade en sexuell avsikt. Ser man hunden på detta vis så ser jag det som okunskap om hundar alternativt en läggning åt zoofili hållet. Hunden reagerade på en doft eller så var den på och skulle dominera. Den kan göra så regelbundet ju äldre den blir för att säkerställa rangen i flocken. 

Vad andra beträffar så tycker jag det är väldigt ädelt av er att vara så öppna för dessa människor.
    Jag klarar det inte eftersom jag har moralpanik...

Nu har du sagt din åsikt och din tolkning. Faktum kvarstår att du inte VET.
    Kan du denna gång svara: Var säger och vem berättar om sin läggning i tråden?
    Berätta vilket inlägg det är och vem som skriver det annars stämmer det nog det du säger i ett av dina inlägg, att du roas, roas av att skapa bråk och därför är sanningen av underordnad betydelse.

Har du moralpanik är det här inte rätt tråd. Läs och skriv i en annan är ett råd för allas skull.
  • Anonym
    lykantrophona skrev 2012-04-22 15:16:20 följande:
    När det händer, brukar det antingen handla om skillnader i fysik (en människa är större än en katt, exempelvis), eller om tvång. Precis som att människor kan skada varandra vid våldtäkt eller alltför hårdhänt sex.

Men ifall en veterinär kan få plats med en hel arm i en ko, tror du verkligen att en människokuk skadar henne då?Nej, jag är inte heterosexuell. :P Jag tänder på människor av båda könen, samt hanhundar. Och ifall du kan hitta en hund med människokuk, så kan jag väl vara nöjd med också. Det är inte kuken det handlar om, man blir väl kåt på en individ och inte bara könsorganen? Eller bryr sig inte heterosexuella kvinnor om något annat än kuken?

De manliga zoofiler jag talat med bryr sig väldigt mycket om djur. De brukar skänka pengar till välgörenhet (som WWF eller hundhem), de vet oerhört mycket om djur, de gosar med dem, skyddar dem från skada och skriver kärleksdikter om dem. Ja, det sista kommer nog aldrig en ko eller hund att uppskatta iofs, eftersom de inte kan läsa. Men gulligt är det. En del av dem har inget intresse för människor överhuvudtaget, en del tycker om både människor och en eller två arter till.

Och hondjur kan ju bli kåta, det borde väl du som kvinna känna till? Varför antyder du att män som har sex med djur är automatiskt våldtäktsmän? Har du aldrig haft bra och frivilligt sex med en man?

Min pojkvän fick en gång en massa flirtar från en honkatt, där hon flaggade och vände rumpan mot honom etc. Nu kan ju en människohane knappast knulla en katta utan att skada henne, men jag skulle inte sett det moraliskt fel ifall han stimulerade henne försiktigt med ett rent finger. Nu gjorde han inget med henne, men att säga att hondjur aldrig skulle visa intresse över artgränser är att ljuga.

Wow, du är ashäftig och så säker på dig själv att du ens vågar skriva sådär! Snacka om bra självkänsla
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:09:55 följande:
    Läs om och läs rätt.. 
    förstår du inte var jag vill komma så behöver du inte kommentera..
    Jag har moralpanik och ser djur som offer för människans makt över dom..
    liksom de har makt över barn och döda människor, i ett sexuellt syfte..
    Nej fel. Igen.
    Du tolkar och läser inte det andra skriver så du har inte rätt att prata om att tolkas rätt.

Vad har du att tillägga i sakfrågan?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:09:55 följande:
    Läs om och läs rätt.. 

förstår du inte var jag vill komma så behöver du inte kommentera..

Jag har moralpanik och ser djur som offer för människans makt över dom..

liksom de har makt över barn och döda människor, i ett sexuellt syfte..

Djuren och de döda är inte offer! Barn däremot är det
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:14:31 följande:
    Här är ett exempel på en skribent som tyckte sig se ett stånd i videon..
    jag såg ingen pitt överhuvudtaget faktiskt..

Läggning eller inte läggning åt det hållet har ju inte med saken att göra..
    det är hur du tolkar innehållet i videon...

Din sanning är alltså allmängiltig?
    För det är det du skriver att eftersom DU inte sett något så finns det inte, bara du har rätt.

Ja, det är så fördomsfulla människor resonerar.
    Läggning har allt med det här att göra, förstår du verkligen inte det eller spelar du bara nu?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:14:31 följande:
    Här är ett exempel på en skribent som tyckte sig se ett stånd i videon..
    jag såg ingen pitt överhuvudtaget faktiskt..

Läggning eller inte läggning åt det hållet har ju inte med saken att göra..
    det är hur du tolkar innehållet i videon...

Om det synts en pitt i videon hade youtube plockat ner den eftersom de också lider av moralpanik men för var och en med analytisk förmåga så farmstår det klart vd det är fråga om. Vill du se en video med hundpitt i så finns det många att välja på där också.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:22:40 följande:
    sakfrågan om djur vill knulla människor... 
    Svaret är "ja ibland"
  • Anonym
    zoologerna..vad tror de det beror på att djur sätter på varandra över artgränserna.. 
    Samma anledning som att det finns homosexuella. Naturen är inte så enkelspårig.
  • Anonym
    sakfrågan om djur vill knulla människor... 
    om arter som har sex över artgränserna.. 
    tja..jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska tillägga..

vad andra skriver ser jag.. de skriver att de ser en pitt på en hund..hundar vill visst knulla människor och så vidare.. jag läser om ankor som sätter på gäss osv...

det enda jag kan tillägga är att jag inte ser djur på ett sexuellt sätt och att jag inte kan förstå hur man kan tolka djurs sätt mot människor och varandra på ett sexuellt sätt..

zoologerna..vad tror de det beror på att djur sätter på varandra över artgränserna.. 
    vad är det du vill tillföra tråden mer än att berätta att du inte är zoofil och att du inte vill förstå?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 19:26:49 följande:
    det beror helt på hur du toolkar det som sagt.. antingen ser du det sexuellt eller så gör du det inte.. vad är det du inte förstår...
    Nej, det är ingen tolkningsfråga det är bara en fråga om vad man kallar det. 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator