• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 15:52:17 följande:
    Är detta verkligen en frivillig handling från djuret.. 
    Ja det kan det vara. Djur i allmänhet är inte så kinkiga med sådant., det är mest husdjursägare som har lite skev syn på vad djur egetligen är.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 15:51:05 följande:
    Dom bara ser till djurens sexuella behov, du vet väl hur hemskt det är med sexuell frustration! Det är väldigt synd om vissa djur som aldrig får doppa
    Ärligt tycker jag det är fruktansvärt osmakligt att resonera som de människorna gör.,.eller djuren som de vill kalla sig för, då är det väl bara låta para hunden eller katten då...och då menar jag en parning mellan en hund och en hund eller en katt och en katt..inte en hund och katt...haha  
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-22 15:56:00 följande:
    Ja det kan det vara. Djur i allmänhet är inte så kinkiga med sådant., det är mest husdjursägare som har lite skev syn på vad djur egetligen är.
    Nä de är inte så kinkiga med sådant.. de har liksom inte intelligensen för det och det utnyttjar då de andra djuren..
    osmakligt och vidrigt.. 
  • lillajag82
    raider skrev 2012-04-22 15:52:42 följande:
    Så du menar att alla djur ska kollektivt lida för vår egen njutning?
    Tycker att det är sjukt att man försöker tvinga däggdjur till att leva i celibat om man har möjlighet att hjälpa dom.
    Det är inga leksaker för fan, det är levande varelser med samma behov som vi andra har.
    nu hänger jag inte alls med i din frågeställning..vaddå kollektivt lida för vår egen njutning..
    om man nu inte vill låta sitt djur para sig med jämna mellanrum får man väl kastrera dom..så de inte lider menar jag...hahaha 
  • Trixie
    raider skrev 2012-04-22 15:52:42 följande:
    Så du menar att alla djur ska kollektivt lida för vår egen njutning?
    Tycker att det är sjukt att man försöker tvinga däggdjur till att leva i celibat om man har möjlighet att hjälpa dom.
    Det är inga leksaker för fan, det är levande varelser med samma behov som vi andra har.

Så du menar alltså att tex hundar har behov av att ha sex med människor? Djur parar sej för ÖVERLEVNAD. INTE för njutningensskull.
    Säkrar ni hundarnas överlevnad när ni har sex med dom kanske? Nej. Dom som har sex med djur gör det för sin egen skull. Inte för djurensskull.. 
  • Indianica
    lykantrophona skrev 2012-04-22 15:16:20 följande:
    Min pojkvän fick en gång en massa flirtar från en honkatt, där hon flaggade och vände rumpan mot honom etc. Nu kan ju en människohane knappast knulla en katta utan att skada henne, men jag skulle inte sett det moraliskt fel ifall han stimulerade henne försiktigt med ett rent finger. Nu gjorde han inget med henne, men att säga att hondjur aldrig skulle visa intresse över artgränser är att ljuga.
    ¨Min katt visar hela tiden rumpan för hela familjen. Vad det handlar om är inte att katten flirtar med oss (den är för övrigt kastrerad)utan det är kattens sätt att hälsa på sin ägare och visa att den gillar sin ägare (inte att förväxla med "att katten blir kär i ägaren), de har även doftkörtlar vid sin bakdel som de gnider mot t ex ägaren för att fästa sin doft och "tillhörighet" på ägaren.

Det är så typiskt att både pedofiler och även zoofiler tolkar allt offret gör som att offret är intresserad av dem och vill ha sex.
  • lillajag82

Kastrera din hund?

Kastrering innebär att testiklarna avlägsnas på hanhunden, medan livmoder och äggstockar tas bort på tiken. Vid kastrering förlorar båda förmågan att fortplanta sig och tiken kommer heller inte att löpa.

Att kastrera en hund är ett relativt enkelt ingrepp hos hanhundar. Hos tikar är dock ingreppet större. Normalt repar de sig väldigt fort efter operationen. Kastrering har både för- och nackdelar. Myterna är lika många. Mår tiken verkligen dåligt av att inte få ha en kull med valpar? Kommer hanen att känna sig stympad? Blir hunden fet och slö? Nej, faktum är att det finns många fördelar med att kastrera en hund i tidig ålder.

Många fördelar med kastrering

Om din hund inte är ett potentiellt avelsdjur eller en utställningshund finns det flera fördelar med en så tidigt kastrering som vid sex månaders ålder. Till exempel minskar risken för juvertumörer och prostataproblem drastiskt. Du slipper också bekymmer med oönskad dräktighet och hanhundar som matvägrar och ylar för att grannskapets tikar löper.

Beteendeproblem går inte att kastrera bort

Många gånger är hanhundens temperament anledningen till att ägaren vill genomföra en kastrering. I de allra flesta fall blir hanen lugnare och könsdriften försvinner till stor del. Dock kan exempelvis revirmarkering och aggressivitet finnas kvar även efter kastreringen om den gjorts efter det att hunden utvecklat vanorna.

Nackdelar med kastrering

Hälsomässigt är fördelarna med tidig kastrering många, men nackdelarna har också diskuterats i veterinärkåren. Man har menat att tillväxten hämmas hos tidigt kastrerade djur men amerikanska studier har visat att så inte är fallet. En hane som kastreras före puberteten utvecklar dock aldrig den vuxna, okastrerade hundens muskelmassa. Tikar kan drabbas av urininkontinens efter kastrering, men det kan oftast behandlas framgångsrikt: I vissa fall kan en förändring av pälskvaliteten ske hos kasterarde hundar.

Lägre ämnesomsättning

I flera studier menar man att ämnesomsättningen i vila är lägre än hos intakta djur vilket betyder att de kastrerade hundarna har ett lägre energibehov. Men med en minskad mängd utfodring eller ökad motion bör inte din kastrerade hund bli tjock eller slö.

Kastrerade hundar är friskare

Det är en myt att tikar mår bättre om de får valpar. En hane mår ofta bra av att slippa stressen med revirmarkering och dominans. Ofta drar vi paralleller till oss själva och att det är därför vi avhåller oss från att kastrera våra husdjur.

Men i USA är det till exempel mycket vanligt att kastrera hundarna i tidig ålder, mycket för att minska oönskad reproduktion men också för att studier visat de många fördelarna som till exempel att djuren håller sig friskare längre.

Sofie Lönn

Just det här med att dra paralleller tror jag nog de flesta till dragning till djuren gör..kanske..vet inte men någon kanske kan bekräfta det..

om man är en sann djurvän och inte vill att djuret ska lida kanske man ska fundera på kastrering och inte se det som en chans att sätta på djuret... 

• Anonym (Lisa)
    Indianica skrev 2012-04-22 16:17:17 följande:
    ¨Min katt visar hela tiden rumpan för hela familjen. Vad det handlar om är inte att katten flirtar med oss (den är för övrigt kastrerad)utan det är kattens sätt att hälsa på sin ägare och visa att den gillar sin ägare (inte att förväxla med "att katten blir kär i ägaren), de har även doftkörtlar vid sin bakdel som de gnider mot t ex ägaren för att fästa sin doft och "tillhörighet" på ägaren.

Det är så typiskt att både pedofiler och även zoofiler tolkar allt offret gör som att offret är intresserad av dem och vill ha sex.
  • Trixie
    Indianica skrev 2012-04-22 16:17:17 följande:

• Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 16:08:55 följande:
    Så du menar alltså att tex hundar har behov av att ha sex med människor? Djur parar sej för ÖVERLEVNAD. INTE för njutningensskull. 
    För ett djur är det samma sak. Se inlägg #361
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator