Anonym (Lisa) skrev 2012-04-23 10:33:26 följande:
Haha "du har inte rätt att känna dig felciterad"...den meningen säger allt om dig som person.
Jag vidhåller alltjämt, att det är något riktigt skevt i skallen på en person som vill ha sex med ett djur. Det är så vridet och stört så det finns inte.
Om jag såg en man/kvinna som stod och slickade en hästfitta så skulle jag utan omsvep tänka: den där människan är inte riktig i huvudet. Vidrigt.
Jag hade också definitivt tyckt det hade varit något som inte stått rätt till...
det finns en bild längre bak i tråden som visar just det som du beskrev..
folk garvade åt det och tyckte att om du fick orgasm och hästen också så är det väl inget fel med det?
Tycker de samma sak med en liten 5 åring och en fullvuxen man?
Jag får en konstig fråga om att jag ska svara på om jag vill förstå eller sprida avsky?
Jag vet inte vad jag ska svara...
Jag tycker det är avskyvärt att ha sex med djur men om någon kan förklara för mig på ett bra sätt varför det är en fantastisk upplevelse att ha sex med ett djur, som troligen är kåt, och som man kan ha ett fullfjädrat förhållande med och ha ett jämlikt förhållande med, så kommer jag lyssna MEN,
Jag kommer ALDRIG förstå hur man som människa är funtad när man sänker sig till ett djurs nivå och parar sig med djuret. Djuret må vara redo för parning men då ska man väl för fan ge den en artfrände att para sig med.