• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • lillajag82
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-23 10:33:26 följande:
    Haha "du har inte rätt att känna dig felciterad"...den meningen säger allt om dig som person.

Jag vidhåller alltjämt, att det är något riktigt skevt i skallen på en person som vill ha sex med ett djur. Det är så vridet och stört så det finns inte.

Om jag såg en man/kvinna som stod och slickade en hästfitta så skulle jag utan omsvep tänka: den där människan är inte riktig i huvudet. Vidrigt.
    Jag hade också definitivt tyckt det hade varit något som inte stått rätt till...

det finns en bild längre bak i tråden som visar just det som du beskrev..
    folk garvade åt det och tyckte att om du fick orgasm och hästen också så är det väl inget fel med det? 

Tycker de samma sak med en liten 5 åring och en fullvuxen man? 

Jag får en konstig fråga om att jag ska svara på om jag vill förstå eller sprida avsky? 
    Jag vet inte vad jag ska svara...
    Jag tycker det är avskyvärt att ha sex med djur men om någon kan förklara för mig på ett bra sätt varför det är en fantastisk upplevelse att ha sex med ett djur, som troligen är kåt,  och som man kan ha ett fullfjädrat förhållande med och ha ett jämlikt förhållande med, så kommer jag lyssna MEN,

Jag kommer ALDRIG förstå hur man som människa är funtad när man sänker sig till ett djurs nivå och parar sig med djuret. Djuret må vara redo för parning men då ska man väl för fan ge den en artfrände att para sig med. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 10:51:26 följande:
    Som det kostaterats i tråden oerhört många gånger så jo, det finns många dokumenterade fall av djur som har sex över artgränserna. Det finns även dokumenterade fall av djur som är homosexuella, onanerar, tillockmed prostituerar sig.
    Och varför skulle inte en zoofil kunna älska sitt djur och ha förståelse för deras känslor precis som vilken djurägare som helst? Bara föratt du är heterosexuell man behöver du väl inte tycka det är okej med våldtäkt eller?
    haha så du menar att en isbjörn går fram till en pingvin och frågar denne om han/hon vill köpa lite hård isbjörnskuk för lite fisk? snälla du, djur kan inte kommunicera som vi, så är det bara. och klart att det säkert finns undantag, MEN det är ju absolut inte vanligt att andra arter parar sig, för att det INTE är NORMALT! ett djur kan inte heller kommunicera med oss människor, så hur fan ska vi veta om denne VILL ha sex eller inte? vi kan ju för faaan inte fråga!!!! du kan ju inte jämföra detta med att våldta någon. en våldtäkt innebär att man TVINGAT sig på en annan individ, denne har alltså sagt NEJ till sex. den möjligheten har inte djur, just att SÄGA nej.

men vem bestämmer vart gränserna går? får en fullvuxen man med en 25 cm lång kuk som är 17 i omkrets trycka upp den i en pudel? eller i en katt? skärp dig ditt äckel.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 10:56:58 följande:
    Japp..juckar den mot dina ben så är det fritt fram..det ses som en sexuell handling från djuret och som djurvän så måste man tillfredställa alla behov hos djuret. Då är man snäll mot sitt djur.  ( kräker litegrand)
    jo... äckliga typer det finns!!!!!!!!! hur fan kan man ge sig på ett litet djur som vi vet inte är lika smarta som oss människor? det är ju fan i klass med att sätta på barn.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 10:51:26 följande:
    Som det kostaterats i tråden oerhört många gånger så jo, det finns många dokumenterade fall av djur som har sex över artgränserna. Det finns även dokumenterade fall av djur som är homosexuella, onanerar, tillockmed prostituerar sig.
    Och varför skulle inte en zoofil kunna älska sitt djur och ha förståelse för deras känslor precis som vilken djurägare som helst? Bara föratt du är heterosexuell man behöver du väl inte tycka det är okej med våldtäkt eller?
    Jag uppfattar det inte som att de har sex.. de exempel jag fått handlar om våldtäkter i djurriket.. 
    Jag drar slutsatsen att det är ok med arter som våldför sig på varandra och att det då också är ok med att våldta ett djur som människa. Våldtäkt över artgränserna..

det visades filmklipp från youtube om en kanin och en katt som hade sex..de hade inte sex..katten fortsatte äta som ingenting hade hänt...en katt som blir påsatt på riktigt skriker och rullar sig sedan på marken när den blivit parad...vad var det för fel på kaninen? Enligt vissa zoologer är de kåta och andra zoologer menar att de visar dominans...jag tror att man tolkar situationen utifrån vilken läggning man kan tänkas ha... 
  • RianMusik
    Anonym skrev 2012-04-23 10:58:21 följande:
    haha så du menar att en isbjörn går fram till en pingvin och frågar denne om han/hon vill köpa lite hård isbjörnskuk för lite fisk? snälla du, djur kan inte kommunicera som vi, så är det bara. och klart att det säkert finns undantag, MEN det är ju absolut inte vanligt att andra arter parar sig, för att det INTE är NORMALT! ett djur kan inte heller kommunicera med oss människor, så hur fan ska vi veta om denne VILL ha sex eller inte? vi kan ju för faaan inte fråga!!!! du kan ju inte jämföra detta med att våldta någon. en våldtäkt innebär att man TVINGAT sig på en annan individ, denne har alltså sagt NEJ till sex. den möjligheten har inte djur, just att SÄGA nej.

men vem bestämmer vart gränserna går? får en fullvuxen man med en 25 cm lång kuk som är 17 i omkrets trycka upp den i en pudel? eller i en katt? skärp dig ditt äckel.
    Haha köpa lite hårdisbjörns kuk för lite fisk ! hahaha fy fan ! 
  • Meddelande borttaget
  • Sara  K
    Anonym skrev 2012-04-23 10:39:44 följande:
    ni är ju för fan helt sjuka och äckliga. hur fan kan man tycka att det är helt okej att ha sex med andra djur än männsikor? vart går gränsen? får en vuxen man trycka upp kuken i en liten hundvalp eller? människor ska ha sex med människor och inte andra arter. du ser inte antiloper sätta på grisar, just för att det är onaturligt. hoppas att alla ni som tycker att det är okej och normalt hittar era män knulla grannkatten. jävla svin.
  • Meddelande borttaget
  • Sara  K

Du borde se till att hans omgivning får reda på vad han är för någon, att han njuter av att titta på övergrepp..  tror ju knappast att han själv då står för att det är ok. Jag tycker synd om dig, det måste vara väldigt jobbit.. men du reagerar helt rätt. Stå på dig tjejen!
    Fan ta honom det jävla äckletl!!  

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 10:49:11 följande:
    Jag tror mer det handlar om att personerna själva ser sig som mer djuriska och identifierar sit med sitt husdjur?  De jag diskuterat med som är zoofiler har förövrigt haft en oerhörd kunskap och förståelse för sina husdjur och brytt sig betydligt mer om dem än vad gemene svensson gör.
    Om de bryr sig om sina djur så skaffar de en artfrände till djuret som gör att djuren kan kommunicera med varandra på deras eget språk.. 

jag bryr mig om min lilla katt som ligger just nu i knäet på mig..hon är 4 månader gammal..när hon börjar löpa  så vet jag att hon kommer vara hemskt jobbig och hoppa upp i mitt knä och trampa och lägga svansen åt sidan.. antingen låter jag kastrera henne eller så låter jag en hankatt sätta på henne och hon får då ungar.. 

jag hade hade aldrig klarat av en kissemisse som sprungit omkring superstressad och galt natt som dag
    jag hade inte heller gillat att försöka bli av med kanske 20 kattungar VARJE ÅR....en zoofil had däremot tyckt det var ett bra sätt att tillfredställa sin lilla katt med diverse grejer att stoppa upp i underlivet på henne.. 

jag tycker det mest humana är att kastrera katten. man kan tycka att det mest humana hade varit att låta henne vara en vildkatt istället för att det är så det är menat från början...men alla vet ju hur illa katter far när de är vildkatter...

Jag vet att zoofiler gärna vill ha ett kärleksfullt förhållande med ett djur..det vill jag också.. 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator