• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Ellaria skrev 2012-04-23 11:52:29 följande:
    Nej, det är inte okej att sätta på en liten hundvalp, det är djurplågeri. Samma gäller katten.

Det finns massor med djur som har sex utanför artgränserna.
    jaha, så vart går gränsen? jag får sätta på en häst men inte en liten hund. sen kvittar det väl om det är en valp eller en liten en. eller hunden måste vara myndig för att få knulla?

och nej, de kanske har sex med andra raser, men inte så vanligt att de går utanför arterna. som jag skrev, en antilop och en gris pippar inte. sen att ett lejon och en tiger pippar är väl en sak.
    Ellaria skrev 2012-04-23 11:54:24 följande:
    En vetrinär kör upp sin arm i en ko.
    En man kör upp sin kuk i en ko.

Vilket tror du känns mest?

Tror du det går att TVINGA en häst att sätta på någon? Vill inte hästen så säger hästen till, förmodligen genom att skada dig.
    absolut! MEN veterinärerna gör ju inte det för sin egen sexuella njutning, utan för djurets bästa. du kan väl inte påstå att man knullar med en häst för hästens bästa? du kanske diggar att få en hästkuk uppkörd, det betyder inte att det är okej för det. och nej, du kan kanske inte tvinga just en häst, men du kan samtidigt inte fråga om den vill ha sex. hästar kan inte prata. nu vet du det.
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 12:01:32 följande:
    jaha, så vart går gränsen? jag får sätta på en häst men inte en liten hund. sen kvittar det väl om det är en valp eller en liten en. eller hunden måste vara myndig för att få knulla?

och nej, de kanske har sex med andra raser, men inte så vanligt att de går utanför arterna. som jag skrev, en antilop och en gris pippar inte. sen att ett lejon och en tiger pippar är väl en sak.

absolut! MEN veterinärerna gör ju inte det för sin egen sexuella njutning, utan för djurets bästa. du kan väl inte påstå att man knullar med en häst för hästens bästa? du kanske diggar att få en hästkuk uppkörd, det betyder inte att det är okej för det. och nej, du kan kanske inte tvinga just en häst, men du kan samtidigt inte fråga om den vill ha sex. hästar kan inte prata. nu vet du det.
    Gränsen går när djuret tar skada. Det är inte jättesvårt att räkna ut. Finns en väldigt känd video på youtube där en apa sätter på en groda, det kan ju knappast liknas vid lejon och tiger.

Men om hästen inte vill så gör inte hästen det. Svårare än så är det inte.
    You know nothing, Jon Snow
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Ellaria skrev 2012-04-23 12:20:33 följande:
    Gränsen går när djuret tar skada. Det är inte jättesvårt att räkna ut. Finns en väldigt känd video på youtube där en apa sätter på en groda, det kan ju knappast liknas vid lejon och tiger.

Men om hästen inte vill så gör inte hästen det. Svårare än så är det inte.
    och vem är du till att bestämma när djuret tar skada? DE PRATAR EJ! bara för att de inte gillar de betyder inte att de kommer göra motstånd. de kanske inte fattar vad som försigår, vad vet jag. allt är bara spekulationer, vi kan omöjligt veta vad de tycker och känner då de inte kan kommunicera. varför ta risken att utsätta stackars djur för något som potentiellt kan vara skadligt eller ofrivilligt?

jag har en ide! knulla en människa som alla andra NORMALA människor gör, en frivillig en såklart.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Eva-Stina)
    Anonym skrev 2012-04-23 12:42:34 följande:
    och vem är du till att bestämma när djuret tar skada? DE PRATAR EJ! bara för att de inte gillar de betyder inte att de kommer göra motstånd. de kanske inte fattar vad som försigår, vad vet jag. allt är bara spekulationer, vi kan omöjligt veta vad de tycker och känner då de inte kan kommunicera. varför ta risken att utsätta stackars djur för något som potentiellt kan vara skadligt eller ofrivilligt?

jag har en ide! knulla en människa som alla andra NORMALA människor gör, en frivillig en såklart.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 12:47:20 följande:
    Djur kommunicerar via kroppsspråk
    ja, men de är ju fortfarande inte människor. så hur fan ska vi veta vad de menar med sitt kroppsspråk? SPEKULATIONER!

haha det är skrattretande att man ens för en sådan här diskussion. jag antog att det var sunt förnuft och logik att man inte knullar med djur. men ack så fel man kan ha. sjuka äckliga individer.
  • pluralfamilj
    Anonym skrev 2012-04-23 10:51:26 följande:
    Som det kostaterats i tråden oerhört många gånger så jo, det finns många dokumenterade fall av djur som har sex över artgränserna. Det finns även dokumenterade fall av djur som är homosexuella, onanerar, tillockmed prostituerar sig.
    Och varför skulle inte en zoofil kunna älska sitt djur och ha förståelse för deras känslor precis som vilken djurägare som helst? Bara föratt du är heterosexuell man behöver du väl inte tycka det är okej med våldtäkt eller?

ok. det här var den andra gången någon tar upp homosexualitet som exempel.
    ska vi bena lite i begreppen här! homosexuella går inte att likställa med sexuella fetisher...

det är 2 personer som med samtycke har en relation.  

att försvara zoofiler med att framhäva "deras kärlek till djuren" är ju exakt samma sak som när pedofiler hävdar sin kärlek till barnen dom förgriper sig på. det har ju noll betydelse, förstår du inte det?  en pedofil får vara hur jävla kär i lilla sixten han bara vill, han FÅR ändå inte ta sig rätten att utnyttja honom för sexuell vinning. 

jämförelsen med heterosexualitet och våldtäkt är bara befängd. så om pedofilen är ömsint och inte gör allt lite mjukare så är det mer okej? ett övergrepp är lika mycket övregrepp även om det sker under "Mildare" omständigheter... sen så går det lägga till misshandel och grov våldtäkt därefter i lagens namn. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-23 12:47:20 följande:
    Djur kommunicerar via kroppsspråk
    Många zoofiler misstolkar mer än gärna t.ex hundars kroppsspråk, de tror att om en hund juckar mot en så är det en invit till sex. Helt sjukt.

Hundar  har inte sex  för sexets skull. De PARAR sig för fortplantningens skull.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator