• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 12:42:34 följande:
    och vem är du till att bestämma när djuret tar skada? DE PRATAR EJ! bara för att de inte gillar de betyder inte att de kommer göra motstånd. de kanske inte fattar vad som försigår, vad vet jag. allt är bara spekulationer, vi kan omöjligt veta vad de tycker och känner då de inte kan kommunicera. varför ta risken att utsätta stackars djur för något som potentiellt kan vara skadligt eller ofrivilligt?

jag har en ide! knulla en människa som alla andra NORMALA människor gör, en frivillig en såklart.
    så sant så...
    iden låter logisk eftersom en människa är en människa och djur är djur...

diggar de att djuren inte kan prata tro?  
  • lillajag82
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 12:58:45 följande:
    ok. det här var den andra gången någon tar upp homosexualitet som exempel.
    ska vi bena lite i begreppen här! homosexuella går inte att likställa med sexuella fetisher...

det är 2 personer som med samtycke har en relation.  

att försvara zoofiler med att framhäva "deras kärlek till djuren" är ju exakt samma sak som när pedofiler hävdar sin kärlek till barnen dom förgriper sig på. det har ju noll betydelse, förstår du inte det?  en pedofil får vara hur jävla kär i lilla sixten han bara vill, han FÅR ändå inte ta sig rätten att utnyttja honom för sexuell vinning. 

jämförelsen med heterosexualitet och våldtäkt är bara befängd. så om pedofilen är ömsint och inte gör allt lite mjukare så är det mer okej? ett övergrepp är lika mycket övregrepp även om det sker under "Mildare" omständigheter... sen så går det lägga till misshandel och grov våldtäkt därefter i lagens namn. 
    TACK!! Du är klok som en bok! 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 13:44:13 följande:
    så sant så...
    iden låter logisk eftersom en människa är en människa och djur är djur...

diggar de att djuren inte kan prata tro?  
    haha ja jag börjar misstänka det.. det gillar väl att vara lite dominanta.. djuren bara ligger där o tar emot som de små slynorna de är!

Kräks 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 13:42:08 följande:
    det kvittar väl om man känner det eller inte? så en man med liten kuk får lov att våldta en kvinna, hon kommer ändå inte känna något! men en man med tjock och grov kuk får inte göra samma sak, enbart för att det kommer göra ont? det är oviktigt om det gör ont eller inte.
    Så jag kan alltså bestämma att du lider. Okej. Det lät sunt. NOT
    Du kan inte speciellt myckety om djur du eftersom du tror att lidande och ett nej bara har med ord att göra.
  • pluralfamilj
    Ellaria skrev 2012-04-23 13:34:48 följande:
    Kan väl snarare jämföras med att en gynekolog stoppar upp sina fingrar i dig och en fluga stoppar upp sina antenner i dig. Du hade inte ens känt det.

det kan det väl inte? en fluga har ingen uppfattning´om vad den gör! det har en människa.

alla övergrepp mot mindre vetande ÄR övergrepp.

man FÅR INTE utnyttja sitt överläge för att tillfedsställa sina sexuella behov.

• Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 13:39:07 följande:
    varför är det djurplågeri att ha sex med en hund och inte en häst? sex innefattar inte alltid penetration, man kan också slicka, suga och fingra hej vilt. anser inte du att det är fel? hoppas du hittar din kära mor eller far pippandes med en åsna så ska vi se hur normalt och okej du anser det vara då.

men det kvittar väl? MAN KAN FORTFARANDE INTE FRÅGA!!! man kan ju inte gå fram till en människa och försöka ha sex med denne och hoppas på att de inte ska säga nej?!?! är inte det sexuellt ofredande? det minsta man kan göra är ju att fråga om personen i fråga vill ha sex eller så kan man få TYDLIGA signaler. och då menar jag inte en hund som juckar på allt o alla.
    Okej, det är djurplågeri att penetrera en hund med ett objekt som en penis eller liknande. Nöjd nu? Nej, jag anser det inte djurplågeri att slicka eller suga av en hund.

Men tror du folk som har sex med djur bara går fram och kör in kuken i dem? De har väl förspel som alla andra.
    You know nothing, Jon Snow
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 13:46:06 följande:
    TACK!! Du är klok som en bok! 
    Fel.
    Igen.

Inte speciellt klokt sagt och det är inte det du är ute efter utan MEDHÅLL!
    Så om du törs(?) vara ärlig så säger du som det är den här gången!
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 13:42:08 följande:
    det kvittar väl om man känner det eller inte? så en man med liten kuk får lov att våldta en kvinna, hon kommer ändå inte känna något! men en man med tjock och grov kuk får inte göra samma sak, enbart för att det kommer göra ont? det är oviktigt om det gör ont eller inte.
    Det är inte alls samma sak, men okej.
  • Ellaria
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 13:47:55 följande:
    det kan det väl inte? en fluga har ingen uppfattning´om vad den gör! det har en människa.

alla övergrepp mot mindre vetande ÄR övergrepp.

man FÅR INTE utnyttja sitt överläge för att tillfedsställa sina sexuella behov.

Men fattar du inte? Ett djur som inte vill göra något visar tydligt att den inte vill.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator