• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • RianMusik

På tal om djur ! Ni som gillar att trycka djur så gör de reklam för happy feet 2 till höger på skärmen ! Ni sitter säkert och runkar för fullt nu ! Vi normala tittar på den filmen för att den är roligt medans ni onormala tittar på den filmen bara för att ni tycker att det finns snygga babes med i filmen !

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 11:17:18 följande:
    Jadu, hur vet du att ditt djur vill något öht? Djur har väl ett jävligt tydligt kroppsspråk, det vet väl alla som hållt på med djur nån gång? Finns det någon särskild anledning till att en zoofil inte skulle kunna läsa sitt djurs kroppsspråk annat än att "de är ju onormala och äckliga"?

Förövrigt:
    "Different studies show prostitution exists among different species of animals such as Adélie Penguins, chimpanzees, and crab-eating macaque.[1][2][3] Penguins use stones for building their nests. Based on a 1998 study, media reports stated[1] that a shortage of stones led female Adélie Penguins[4][2] to trade sex for stones. The female penguins, even when in a committed relationship, will exchange sexual favors with strange males for the pebbles they need to build their nests.[1] Prostitution is also observed among chimpanzees, who trade food for sex.[3]"
    en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_among_anim...

"

While it is commonly believed that animal sexuality is instinctive and thus somewhat mechanistic, research regularly records that many animals are sexual opportunists, partaking in sexual relations with individuals of visibly distinct species.[48] This is more visible in domesticated species and animals in captivity, as domestication commonly selects for increased breeding rate (and so an accelerated breeding cycle has commonly arisen in domesticated species over the centuries), and also because these species are more easily observed by humans. Nevertheless, animals have been observed in the wild to attempt sexual activity with other species or indeed inanimate objects.

In the wild, where observation is harder, genetic studies have shown a "large number" of inter-species hybrids, and other investigations describe productive and non-productive inter-species mating as a "natural occurrence".[49] Recent genetic evidence strongly suggesting this has occurred even within the history of the human species, and that early humans often had sexual activity with other primate species,[50] is considered below.

Hybrid offspring can result from two organisms of distinct but closely related parent species, although the resulting offspring is not always fertile.

Due to the difficulties of observation, interspecies sex of this kind between two top-level predators, occurring in the wild, was only conclusively documented with the finding of a grizzly-polar bear hybrid in April 2006.[51] Again, as with lions and tigers, the two species would normally not share enough common territory to provide adequate opportunity for much cross-species sexual activity[citation needed].

Animal sexual advances on, and attempted interactions with, humans and other species, have been documented by ethologists such as Kohler, Gerald Durrell and Desmond Morris, as well as authoritative researchers such as Birute Galdikas who studied orangutans in Borneo. Philosopher and animal welfare activist Peter Singer reports:

While walking through the camp with Galdikas, my informant was suddenly seized by a large male orangutan, his intentions made obvious by his erect penis. Fighting off so powerful an animal was not an option, but Galdikas called to her companion not to be concerned, because the orangutan would not harm her, and adding, as further reassurance, that 'they have a very small penis' ... though the orangutan lost interest before penetration took place.[52]
    en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexual_behaviour
    jaja, ofta jag pallar läsa allt det. tyvärr. kvittar vad dem gör med varandra, huvudsaken är att vi människor som är mer intelligenta ej ska förgripa oss på de små liven. du kanske sätter på din papegoja as we speak?
  • Anonym
    RianMusik skrev 2012-04-23 11:12:28 följande:
    Haha köpa lite hårdisbjörns kuk för lite fisk ! hahaha fy fan ! 
    hahah :P ja men du förstår vad jag menar, det är ju helt jävla sjukt.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 11:13:14 följande:
    Så du tror att alla zoologer som tror att djur kan vara kåta per automatik är zoofiler?
    inte vet jag...men jag antar att de ser djur som varelser som tydligen har ett sexliv ja..

men och om djuren är kåta? Är du inte ,som högre stående än djuret , förnuftig nog att låta djuret ha sex med sin artfrände? Djuret vill ha sex med dig? och? Då sätter du djuret på plats.. man är inte så vrickad att man uttnyttjar djuret väl? Jo jag kallar det uttnyttja eftersom djuret inte kan förstå konsekvenserna av sitt handlande med det kan en människa! 
  • RianMusik
    Anonym skrev 2012-04-23 11:27:17 följande:
    hahah :P ja men du förstår vad jag menar, det är ju helt jävla sjukt.
    jo jag förstår vad du menar :)  Ja, det är helt jävla sjukt !
  • Meddelande borttaget
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 11:40:20 följande:
    Men skärp dig. Jag tycker det är äckligt att ha sex med djur. Men det är fan inte äckligare än att avla djur efter hur vi tycker de ska se ut på deras bekostnad, inte äckligare än att slakta djur och äta upp dem, förslava dem, ta ifrån dem deras barn föratt stjäla deras mjölk, tvinga dem till konster, testa medicin, droger och kosmetika på dem, använda dem som redskap i olika tävlingar och sporter, mjölka dem på varenda krona utan att de knappt får vård osv osv osv. Vilken jävla dubbelmoral att gemene svensson skulle vara ett dugg bättre än en zoofil. 
    Jag håller med dig! 
    Som högre stående så uttnyttjar människor systematiskt djur och det är det som gör mig fly förbannad!
    Det inkluderar sex med djur tycker jag...jag vet inte vad du tycker?

dubbelmoral finns det verkligen gott om ja..

• Ellaria
    Legionen skrev 2012-04-23 08:26:06 följande:
    Det är fan sjukt att tända på djur ! Normal människa skulle säga precis som jag !
    Nej. Din åsikt är inte lag.
    You know nothing, Jon Snow
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 10:39:44 följande:
    ni är ju för fan helt sjuka och äckliga. hur fan kan man tycka att det är helt okej att ha sex med andra djur än männsikor? vart går gränsen? får en vuxen man trycka upp kuken i en liten hundvalp eller? människor ska ha sex med människor och inte andra arter. du ser inte antiloper sätta på grisar, just för att det är onaturligt. hoppas att alla ni som tycker att det är okej och normalt hittar era män knulla grannkatten. jävla svin.
    Nej, det är inte okej att sätta på en liten hundvalp, det är djurplågeri. Samma gäller katten.

Det finns massor med djur som har sex utanför artgränserna.
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 10:58:21 följande:
    haha så du menar att en isbjörn går fram till en pingvin och frågar denne om han/hon vill köpa lite hård isbjörnskuk för lite fisk? snälla du, djur kan inte kommunicera som vi, så är det bara. och klart att det säkert finns undantag, MEN det är ju absolut inte vanligt att andra arter parar sig, för att det INTE är NORMALT! ett djur kan inte heller kommunicera med oss människor, så hur fan ska vi veta om denne VILL ha sex eller inte? vi kan ju för faaan inte fråga!!!! du kan ju inte jämföra detta med att våldta någon. en våldtäkt innebär att man TVINGAT sig på en annan individ, denne har alltså sagt NEJ till sex. den möjligheten har inte djur, just att SÄGA nej.

men vem bestämmer vart gränserna går? får en fullvuxen man med en 25 cm lång kuk som är 17 i omkrets trycka upp den i en pudel? eller i en katt? skärp dig ditt äckel.
    En vetrinär kör upp sin arm i en ko.
    En man kör upp sin kuk i en ko.

Vilket tror du känns mest?

Tror du det går att TVINGA en häst att sätta på någon? Vill inte hästen så säger hästen till, förmodligen genom att skada dig.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator