• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 12:58:45 följande:
    ok. det här var den andra gången någon tar upp homosexualitet som exempel.
    ska vi bena lite i begreppen här! homosexuella går inte att likställa med sexuella fetisher...

det är 2 personer som med samtycke har en relation.  

att försvara zoofiler med att framhäva "deras kärlek till djuren" är ju exakt samma sak som när pedofiler hävdar sin kärlek till barnen dom förgriper sig på. det har ju noll betydelse, förstår du inte det?  en pedofil får vara hur jävla kär i lilla sixten han bara vill, han FÅR ändå inte ta sig rätten att utnyttja honom för sexuell vinning. 

jämförelsen med heterosexualitet och våldtäkt är bara befängd. så om pedofilen är ömsint och inte gör allt lite mjukare så är det mer okej? ett övergrepp är lika mycket övregrepp även om det sker under "Mildare" omständigheter... sen så går det lägga till misshandel och grov våldtäkt därefter i lagens namn. 
    TACK! förstår inte hur människor tänker.. 
  • pluralfamilj
    Ellaria skrev 2012-04-23 12:20:33 följande:
    Gränsen går när djuret tar skada. Det är inte jättesvårt att räkna ut. Finns en väldigt känd video på youtube där en apa sätter på en groda, det kan ju knappast liknas vid lejon och tiger.

Men om hästen inte vill så gör inte hästen det. Svårare än så är det inte.

snälla du...

så vi som bär ett överjag och ett intellekt som skiljer oss från övriga djur ska sänka oss till djurens nivå och humpa varenda liten myra som går omkring.

om hästen inte vill? har hästen så mycket att säga till om? hur vet man om hästen vill? nä just det! hästen kan ju inte prata, och har inte samma intelligensnivå, därför våldtar vi inte hästen... 

men jag dyker upp framöver då och idkar sex med dina husdjur!   
  • Anonym

Enligt Paulus evangelium så likställs sex med djur som dans med djävulen! Men det är aldrig försent att helas, det finns frälsning att få för den som söker

• pluralfamilj
    Ellaria skrev 2012-04-23 11:54:24 följande:
    En vetrinär kör upp sin arm i en ko.
    En man kör upp sin kuk i en ko.

Vilket tror du känns mest?

Tror du det går att TVINGA en häst att sätta på någon? Vill inte hästen så säger hästen till, förmodligen genom att skada dig.
    en gynekolog stoppar upp sina fingrar i mig,
    random kille på stan stoppar upp sina fingrar i mig?

och gynekolog är där av medicinska orsaker, vadfan gör mr rapist i mig?  

vilken jävla jämförelse!   
  • raider
    pluralfamilj skrev 2012-04-23 13:03:34 följande:
    snälla du...

så vi som bär ett överjag och ett intellekt som skiljer oss från övriga djur ska sänka oss till djurens nivå och humpa varenda liten myra som går omkring.

om hästen inte vill? har hästen så mycket att säga till om? hur vet man om hästen vill? nä just det! hästen kan ju inte prata, och har inte samma intelligensnivå, därför våldtar vi inte hästen... 

men jag dyker upp framöver då och idkar sex med dina husdjur!   
    Om hästen inte vill så kommer det hela sluta på sjukhuset.

• Anonym

I många år har missnöjet kokat bland landets djurvänner över vekheten i svensk lag rörande tidelag. Utan att straffas kan man våldta och skada djur svårt, i ett land som anser sig ha världens bästa djurskydd. Djurrättsrörelsens styrka är att omvandla missnöje till handling och ett stort bevis på detta är Djurrättsalliansens kraftfulla kampanj Stoppa Djursexet som drogs igång hösten 2008.

Inför kampanjen hade Djurrättsalliansens research-grupp infiltrerat ett stort, svenskt nätverk för organiserade övergrepp på djur. Tack vare ett gediget material, och ett framgångsriks samarbete med Expressen, spreds en avslöljande serie över landet genom tidningen. En reportageserie som inte lämnade någon i oberörd. Den slog ner som en bomb och därpå följde en höst, vinter och vår med ett intentsivt kampanj- och informationsarbete. Stora, riksomfattande demonstrationer, återkommande protester vid riksdagen, namninsamlingar och en aldrig sinande kämparglöd med målet att förbjuda tidelag satte tryck på politikerna.

Den främsta mottagaren för detta drev var och är jordbruksministern Eskil Erlandsson. Under lång tid har han nekat till att besluta om ett förbud mot tidelag. Han har ständigt slingrat sig från att ta ansvar för alla de djur som dagligen utsätts för övergrepp och svåra lidanden. Vid ett tillfälle sommaren 2008 lyckades han till och med uttrycka sig så plumpt i talarstolen att både media och djurvänner frågade sig vilken sida han egentligen stod på.

När frågan kring tidelag blev högaktuell i media och hela svenska folket rasade, var inte Robert Aschberg sen med att reagera och bjuda in Eskil till sin studio. Inför Aschbergs stränga blick och en rasande befolkning framför teveapparaterna tvingades jordbruksministern tillslut medge att tidelag bör förbjudas. Därmed lämnade han sin tidigare strikta hållning om att djurskyddslagen inte behöver vare sig förändras eller ses över.

Äntligen kunde Djurrättsalliansen börja skörda framgångarna av sitt hårda och intensiva arbete! Eskils uttalande blev till löpsedlar och nu finns det ingen återvändo för politikern att ta tillbaka sitt löfte. Under försommaren kom så ett uttalande om att regeringen kommer att utreda djurskyddslagen för översyn och modernisering. En av anledningarna till detta är att den nya lagen ska innefatta de djuskyddsproblem som tidigare lag inte kan lösa. Den nya djurskyddslagen ska bland annat ?förtydliga och stärka skyddet för djur som används för sexuella ändamål? enligt jordbruksministern.

Dock kommer det ta tid innan vi ser ett resultat på denna utredning. Den ska vara klar i början av 2011 och fram till dess ser Djurrättsalliansen som en av sina största uppgifter att bevaka infriandet av det löfte som de utsatta djuren fått från makthavarna: att det nu ska bli ett starkt avståndstagande och förbud mot tidelag i svensk lag.

• raider
    Anonym skrev 2012-04-23 13:07:57 följande:
    text
    Det minsta man kan begära är att folk ska skriva själva och inte köpa copy paste

• Anonym
    raider skrev 2012-04-23 13:10:44 följande:
    Det minsta man kan begära är att folk ska skriva själva och inte köpa copy paste

Tänkte ge en övergripande blick om hur vår organisation ser på det hela och kanske få nån att gå med
  • raider
    Anonym skrev 2012-04-23 13:13:37 följande:
    Tänkte ge en övergripande blick om hur vår organisation ser på det hela och kanske få nån att gå med
    *LOL*

Hyckla går det men det krävs inte mycket för att se genom det skenheliga resonemanget, djurvänner my as.
    Sätt nu inte biffen i halsen när du läser.

• Anonym

Äh, det är väl inget fel på tidelag, låt folk få knulla vad de vill. Djuren trivs ju säkert, jag menar hur ofta får djur i fångenskap pippa?

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator