• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 15:25:33 följande:
    Du köper billiga mobiler, ihopsatta av Kineser som sliter sig till döds i fabrikerna och Ugandier som dör i Koboltgruvan, allt för en svältlön för att du inte respekterar dina medmänniskor.

DU köper importerad frukt handbesprutad av jordbruksarbetare som dör i cancer och andra sjukdomar, som får missbildade barn ingen har råd att ge vård.

Din respekt du tror att du visar människor genom att åka KOLLEKTIVT är värt noll och ingentinng.

Det här var den värsta dubbelmoralen jag läöst på länge och jag mår illa över hur förträfflig du själv känner dig!!!!!

Det där tog skruv! Du verkar ha sjukt dåligt samvete och jag förstår dig! Reflektera över denna koncersation, gå in på djurensratt.se och skaffa lite info! Kan inte tvinga dig att inte äta kött om du gör det men det är ett plus! Jag har en iphone 4s och jag tror de görs inder någorlunda förhållanden eftersom det är så pass seriöst företag! Reflektera och agera
  • lillajag82
    lykantrophona skrev 2012-04-23 15:12:17 följande:
    Då kommer följdfrågan: varför?

Förresten undrar jag hur lillajag82 vet att "djur inte vet vad de gör" eller "inte njuter på samma sätt som människor", eller att djur som försöker para sig över artgränser "är störda". Den del etologer skulle nog vara intresserade av.

Som sagt, om jag (4 år biologi), min pojkvän (4 år biologi) och min vän ( utbildad djurskötare) känner till att djur ibland parar sig över artgränserna, och att det inte är någon big deal eller betyder att djuret är sjukt ... så undrar jag hur Lillajag82 kan veta bättre.
    Inte vet jag varför man bör hålla sig till människor...
    ok blir du kåt på en hund så bli det då..det är inget jag kan göra något åt. 

Blir det ungar av parandet mellan artgränserna? 
    Kaninen och katten du länkade till parade sig inte..då hade katten skrikit och slängt sig efteråt på golvet eller marken och rullat sig..eller du menar att de har en annan slags parningsritual när en kanin trär på dom? 
    För katten verkade inte så mycket med på noterna..den åt ju i godan ro!! Haha! 

Till alla på detta forum.. 
    Jag har förstått att zoofiler har en liknande känsla för djur som för människor. Man vill ha ett slags kärleksförhållande med djuret och inte bara sätta på den..hur bär de sig åt då? 
    En människa kan omöjligt tolka djuren utifrån alla deras signaler. Det finns ju en logisk förklaring till varför människor pratar med varandra och djur har olika slags parningsritualer med varandra. 

Vad kallar man en kamel som sätter på en dromedar? 
    Vad kallar man elefanten som sätter på noshörningen? 
    Zoofiler...är inte det ett ganska kränkande ord att kallas för om man nu tycker att det är helt i sin ordning att para sig mellan artgränserna? 

Jag ställer dessa frågor av en ren nyfikenhet...
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-04-23 16:05:21 följande:
    Det där tog skruv! Du verkar ha sjukt dåligt samvete och jag förstår dig! Reflektera över denna koncersation, gå in på djurensratt.se och skaffa lite info! Kan inte tvinga dig att inte äta kött om du gör det men det är ett plus! Jag har en iphone 4s och jag tror de görs inder någorlunda förhållanden eftersom det är så pass seriöst företag! Reflektera och agera
    HAHAHAHAHAHAHAHA.
    You know nothing, Jon Snow
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 16:05:21 följande:
    Du tror?
    Du tror???

Ja, det är signifikant för de som förespråkar terrorism att de TROR.

Vi andra VET.

Bra reklam du gör för din terrororganisation.
  • raider
    Anonym skrev 2012-04-23 15:39:41 följande:
    Men varför klanka ner på någon som faktiskt gör något åt saker?
    Det är väl bättre det än moraltanterna här som gärna gnäller på zoofiler men inte har några problem med att trycka i sig en fet biff utan eftertanke..
    Släppa ut minkar och lura sig själv att man inte ingår i skaran som utnyttjar världen med gott samvete är inte att göra nått åt saken

Jag tycker inte att fanatism är nått positivt vilket håll man än svänger.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 16:13:12 följande:
    Du tror?

Du tror???

Vi andra VET.

Vad fan vet du? Inget, du bör vidga dina vyer för att kunna inse att du inte kan ha en sådan destruktiv syn på vår planet, du tänker inte ett dugg på våra barn som om vi inte levde på 2000-talet. Terrororganisation??? Du är för rolig du
  • Meddelande borttaget
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 16:13:12 följande:
    Du tror?
    Du tror???

Vi andra VET.

tror gör man ofta...liksom människor TROR sig se hundpittar på youtube..

• lillajag82
    raider skrev 2012-04-23 16:16:34 följande:
    Släppa ut minkar och lura sig själv att man inte ingår i skaran som utnyttjar världen med gott samvete är inte att göra nått åt saken

är man fanatiker för att man vill djur väl? 
    då är väl alla som tänder på att se en tjej ha sex med en hund zoofil eller?
  • Anonym
    raider skrev 2012-04-23 16:16:34 följande:

Fanatism? Haha sunt förnuft, jag vill ju verkligen göra någonting jag jobbar på förskola där jag verkligen får barnen att förstå vikten av att vårda miljön, jag gör det för allas skull. Minkar har jag aldrig släppt ut men det kanske är nått du brukar pyssla med? Lev i din bubbla och bry dig inte om att den är påväg att spricka!

Ge den ett försök igen, om inte för din skull så för våra barns skull www.djurensratt.se
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator