• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 16:21:30 följande:
    Fanatism? Haha sunt förnuft, jag vill ju verkligen göra någonting jag jobbar på förskola där jag verkligen får barnen att förstå vikten av att vårda miljön, jag gör det för allas skull. Minkar har jag aldrig släppt ut men det kanske är nått du brukar pyssla med? Lev i din bubbla och bry dig inte om att den är påväg att spricka!
    Ge den ett försök igen, om inte för din skull så för våra barns skull www.djurensratt.se
    jomen ALLA som är med i djurens rätt släpper ut minkar serdu..haha...så fördomsfullt!!!!!! 
  • Meddelande borttaget
  • lillajag82

www.djurensratt.se/vara-fragor/sexuella-overgrepp/djur-som-utsatts-for-sexuella-overgrepp

Här beskrivs det precis som jag säger att djuren är underlägsen människan..man har ett övertag och man har ett ansvar...
    Här beskrivs också djurens signaler och APATI från djurets sida verkar det som zoofiler tycker sig se ett samtycke i.. med mera med mera...

www.djurensratt.se/vara-fragor/sexuella-overgrepp/olika-typer

• Meddelande borttaget
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 16:31:01 följande:
    Dock ska man aldrig se djurens rätt som en objektiv källa.. De vrider fakta som vilka politiker som helst vilket många djurintresserade inte verkar inse.
    Det är sant...
    Man ska hellre lyssna på en människa som har djur som feticsh...och som vill uttnyttja dom i sexuellt syfte..

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 16:47:21 följande:
    www.djurensratt.se/vara-fragor/sexuella-overg...

Här beskrivs det precis som jag säger att djuren är underlägsen människan..man har ett övertag och man har ett ansvar...
    Här beskrivs också djurens signaler och APATI från djurets sida verkar det som zoofiler tycker sig se ett samtycke i.. med mera med mera...

www.djurensratt.se/vara-fragor/sexuella-ov ergrepp/olika-typer

Få vetenskapsmän eller de som är intresserade av fakta tar DR på allvar. De levererar propaganda och inte fakta.
    Att djuren är underställda människan är en sanning med modifikation och något de GÖR till en sanning för att passa in i propagandan!
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:13:24 följande:
    Det är sant...
    Man ska hellre lyssna på en människa som har djur som feticsh...och som vill uttnyttja dom i sexuellt syfte..
    Och det vet du?
    Nävisstja du är ju inte intresserad av att diskutera utan bara kasta skit...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 16:17:33 följande:
    Vad fan vet du? Inget, du bör vidga dina vyer för att kunna inse att du inte kan ha en sådan destruktiv syn på vår planet, du tänker inte ett dugg på våra barn som om vi inte levde på 2000-talet. Terrororganisation??? Du är för rolig du
    Fråga SÄPO vad de anser då..
    Skrattet fastnade plötsligt i halsen...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:05:46 följande:
    Upprepar vad jag skrev i inlägget ovan. DR är INTE partiska och deras utopi är en värld där människor och djur har exakt samma rättigheter typ.
    Endel tycker tom det är djurplågeri att ha husdjur(trots att man behandlar dem bra...).
    jovisst...men samma tycker zoofilerna..att man helst inte ska inkräkta på djurens integritet..
    därför kastrerar dom inte djuren utan sätter på dom när de löper eller juckar mot en..och tolkar det då som att djuret vill.... 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator