• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 18:14:26 följande:
    Har du läst vad jag skrivit från start...?
    Inte?Då kan jag  upplysa dig om att jag har svarat nästan varje person som velat diskutera med mig... 
    Så nu ska du tala om för alla som svarar dig att de ska läsa allt du spammat sönder tråden med innan du behagar att svara?
    Diskutera eller dra till sandlådan.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 18:16:37 följande:
    Tala om för mig vilka fördomar jag har när jag skriver att Zoofiler vill ha sex med djur och kärleksförhållanden och kompanjonerna tycker det är helt i sin ordning..?
    Säger som du gjorde: läs alla inlägg du skrivit.
    Om du kan läsa så noterar du hur du tolkar svaret på ditt eget lilla sätt och lägger in hela din fantasi i svaret.

Sanningen är att det inte finns någon annan zoofil i tråden än du själv. Andra pratar om djurets signaler och du tolkar varenda svar som knulla jycke. Du. Är. Den. Enda. Zoofilen. Här.
    Den enda som lever i moraliskt förfall.
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:08:17 följande:
    Eftersom du har sån exceptionellt dålig förmåga att tolka text + inte läst biologi så kan du inte ha gått mer än 4-5 år i grundskolan. I andra trådar kallas sånt för både pack och WT.  Vad anser du om det?
    Vad jag anser om pack och WT på familjeliv har jag ingen åsikt om.. 
    Man är alltså WT och pack om man inte läst biologi? Oj då....tack för upplysningen! 
    Mig veterligen snackades det aldrig om tidelag på biologilektionerna...

• Anonym

Det är ju redan förbjudet att skada djur, vilket t ex en penetration faller under.

Att däremot låta djur slicka grädde av intima kroppsdelar eller annat som folk kan tända på, är det så hemskt? Även om vi andra blir äcklade så betyder det ju inte att någon skadas.

Vad är definitionen på sex med djur

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 18:20:58 följande:
    Vad jag anser om pack och WT på familjeliv har jag ingen åsikt om.. 
    Man är alltså WT och pack om man inte läst biologi? Oj då....tack för upplysningen! 
    Mig veterligen snackades det aldrig om tidelag på biologilektionerna...

Är det över huvud taget möjligt för dig att ta fasta på mer än ETT ord i ett inlägg?
    Vi tar det från början. Vad var budskapet i inlägget?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 18:16:46 följande:
    Du pratade om fetischer sen att du inte begriper vad det är du snackar om är en annan sak.

Ta reda på fakta innan du börjar jiddra nästa gång.

Hur vet du att du att du inte skadar djuret fysiskt och mentalt för att du väljer att tolka difusa signaler från djuret?
    Upprepa frågan och utveckla den. Som den är skriven nu anklagar du varenda hundägare för att vara djurplågare men det var nog ditt syfte....
    Vi ska inte förvänta oss att hon svarar. Hittills har hon vägrat det så fort det blivit lite besvärligt.
  • Anonym

Lillajag82!

Zoofili kallas ofta sjukt och perverst, men många missar att det går att ha en för båda (p)arterna givande och trevlig sexuell relation. Människor som älskar sina djur, vare sig de har sex med dem eller inte, skadar inte sina djur. Varför anses det hos många som värre att runka av en häst än att äta en hamburgare?

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 18:16:46 följande:
    Du pratade om fetischer sen att du inte begriper vad det är du snackar om är en annan sak.

Ta reda på fakta innan du börjar jiddra nästa gång.

Hur vet du att du att du inte skadar djuret fysiskt och mentalt för att du väljer att tolka difusa signaler från djuret?
    Upprepa frågan och utveckla den. Som den är skriven nu anklagar du varenda hundägare för att vara djurplågare men det var nog ditt syfte....
    Ja jag pratade om fetischer...jag vet vad jag snackar om och det är Tidelag...

Vilka fakta är det jag ska plocka fram? Hur Zoofiler funkar? Hur djur funkar? 
    Jag vet hur Zoofiler funkar och hur de ser djuren..

Hur vet du att du inte skadar djuret psykiskt och fysiskt genom att älska med den? Det finns tydligen inga direkta bevis på t ex det psykiska planet..hur vågar man då riskera sitt djurs välbefinnande om man nu är en djurvän? 
    För den kan ju inte snacka med dig eller hur? 

Det jag menar med signaler är att djur kan visa på olika sätt att den kan ha ont t ex genom att bli apatiska. Zoofiler och andra påstår att djuret endast inte vill ha sex om den inte sliter sig eller liknande. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 18:02:55 följande:
    wow...duktigt bortgjord för att jag inte delar en Zoofils eller dennes kompanjoners värderingar och sexualmoral? 

jaja..då får jag väl vara det då!  

Jag tolkar ingenting.. jag bemötte ditt påstående om att jag är stolt över att ha lärt er fördomar..

Jag tror inte det är jag som uppfann fördomarna ....  

jag tycker du har en väldigt snedvriden syn på sexualitet, varför skulle det vara värre att använda djur till sex än till dom till mat, kläder lr som försökskaniner? sen tycker jag inte heller att alla zoofiler utnyttjar sina djur, några gör säkert det medans andra genuint tycker om sina djur, både i och utanför sängen.

Du är en väldigt instängd människa enligt mig.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 18:30:16 följande:
    Ja jag pratade om fetischer...jag vet vad jag snackar om och det är Tidelag...

Vilka fakta är det jag ska plocka fram? Hur Zoofiler funkar? Hur djur funkar? 
    Jag vet hur Zoofiler funkar och hur de ser djuren..

Hur vet du att du inte skadar djuret psykiskt och fysiskt genom att älska med den? Det finns tydligen inga direkta bevis på t ex det psykiska planet..hur vågar man då riskera sitt djurs välbefinnande om man nu är en djurvän? 
    För den kan ju inte snacka med dig eller hur? 

Det jag menar med signaler är att djur kan visa på olika sätt att den kan ha ont t ex genom att bli apatiska. Zoofiler och andra påstår att djuret endast inte vill ha sex om den inte sliter sig eller liknande. 
    Jag snackar om fetischer det är tidelag.
    Du kommer att få det hett om öronen....
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator