• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 17:15:22 följande:
    Jag är inte zoofil, ändå tycker jag inte man ska kriminalisera tidelag.
    Det är det lillajag82 inte fattar. Alla som inte håller med henne anser hon är zoofil
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:17:12 följande:
    jovisst...men samma tycker zoofilerna..att man helst inte ska inkräkta på djurens integritet..
    därför kastrerar dom inte djuren utan sätter på dom när de löper eller juckar mot en..och tolkar det då som att djuret vill.... 
    Om du vänder rumpan till och hunden sätter på dig, hur kan det vara ett problem for hunden?
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:14:33 följande:
    Och det vet du?
    Nävisstja du är ju inte intresserad av att diskutera utan bara kasta skit...
    Vad är det jag ska diskutera? 
    Jag vet vad en zoofil är!
    Det är en människa som tänder sexuellt på djur och som vill ha ett slags kärleksförhållande med djuret?
    Vad är det jag missförstår som du vill diskutera?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 17:18:13 följande:
    Det är det lillajag82 inte fattar. Alla som inte håller med henne anser hon är zoofil

Har du gått in på djurrättsalliansen.se än? //nyfiken :D
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:18:13 följande:
    Nähä du...skriv inte något jag skrivit när jag inte har skrivit det...
    Det finns de som tycker att Zoofilerna är riktiga i huvudet och då får man ju tycka det... 
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:18:33 följande:
    Om du vänder rumpan till och hunden sätter på dig, hur kan det vara ett problem for hunden?
    Jag hade aldrig vänt rumpan åt en hund.. 

Men antag att jag är en Zoofil och då hade jag naturligtvis inte sett det som du beskriver det...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 08:43:11 följande:
    Www.djurrattsalliansen.se tänk om tänk rätt! Det är inte försent att göra gott
    Nej tack du, jag är inte brottsling och föredrar de lagliga metoder som står till buds.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:21:27 följande:
    Nähä du...skriv inte något jag skrivit när jag inte har skrivit det...
    Det finns de som tycker att Zoofilerna är riktiga i huvudet och då får man ju tycka det... 
    Johodå. Du tillskriver folk egenskaper hela tiden så det är helt i sin ordning att göra samma med dig.
    Du har dessutom själv sagt att du inte är här för att diskutera = kasta skit.
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:26:54 följande:
    Jag hade aldrig vänt rumpan åt en hund.. 

Men antag att jag är en Zoofil och då hade jag naturligtvis inte sett det som du beskriver det...
    Du ljuger inte lite nu?
    Ingen tror på dig nu...
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:40:21 följande:
    Nej tack du, jag är inte brottsling och föredrar de lagliga metoder som står till buds.
    ojdå....fördomarna haglar!!!! 
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator