• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 17:16:20 följande:
    Fråga SÄPO vad de anser då..
    Skrattet fastnade plötsligt i halsen...
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:17:12 följande:
    jovisst...men samma tycker zoofilerna..att man helst inte ska inkräkta på djurens integritet..
    därför kastrerar dom inte djuren utan sätter på dom när de löper eller juckar mot en..och tolkar det då som att djuret vill.... 
    Så vilka tvingar djuren att para sig och jucka i naturen?
    Eftersom juckandet inte är tecken på att de vill utan tvingas så undrar jag hur du tänker och var diu hittar denna "fakta"
    DR?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 17:20:05 följande:
    Har du gått in på djurrättsalliansen.se än? //nyfiken :D
    Sluta sprida din dynga här är du snäll!
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:42:45 följande:
    ojdå....fördomarna haglar!!!! 
    Vi har lärt oss av dig!
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:41:59 följande:
    Du ljuger inte lite nu?
    Ingen tror på dig nu...
    näpp..jag ljuger inte om att jag vill bli påsatt av en hund...tro det eller ej!! haha...

problemet är att människan inte skaffar sig en annan hund som den kan fortplanta sig med.. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:45:59 följande:
    näpp..jag ljuger inte om att jag vill bli påsatt av en hund...tro det eller ej!! haha...

problemet är att människan inte skaffar sig en annan hund som den kan fortplanta sig med.. 
    Vem sprider fördomar?
    Vem kommer med en massa outtalad smörja?

Du snackade om att vända rumpan till och nu blajjar du om att knulla.
    Tsss. Föga mer än förväntat att du håller denna extremt låga nivå i debattenn.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-23 17:44:10 följande:
    Vi har lärt oss av dig!
    +1
  • lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:43:41 följande:
    Så vilka tvingar djuren att para sig och jucka i naturen?
    Eftersom juckandet inte är tecken på att de vill utan tvingas så undrar jag hur du tänker och var diu hittar denna "fakta"
    DR?
    vaddå vilka tvingar djuren att para sig ute i naturen? 

Juckandet som en hund gör mot dina ben eller armar är ett tecken på att hunden vill dominera dig!! 
    slå upp i en hundbeteende bok så kanske du lär dig någonting! 

Men tänker man sig djur som potentiella sexpartners då tolkar man juckandet på ett helt annat sätt! 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-23 17:42:45 följande:
    ojdå....fördomarna haglar!!!! 
    Fördomar? Du kanske skulle börja läsa en tidning ibland eller se någon dokumentär? Du verkar helt ovetande om vad dessa extremister håller på med. Pinsamt svag omvärldsbevakning. Du kan ju börja med att lyssna på nedanstående, så ändrar du dig strax skall du se.

"I Göteborg, Stockholm, Malmö och andra städer har aktivister från Djurrättsalliansen lyckats få butiksägare att skriva på kontrakt om att sluta sälja pälsprodukter. Djurrättsalliansen är den organisation som syns och hörs mest såväl i medier som på gatan – och de säger att de bara utövar påtryckning med demonstrationer och andra lagliga metoder. Men Kalibers granskning visar att kopplingarna till personer som använder sig av hot, skadegörelse och trakasserier är tydliga. Och kontrakten som butiksägarna motvilligt skriver på bygger näst intill på ren utpressning och bedöms som olagliga. Reportrar: Ola Sandstig och Magnus Sandelin Researcher: Linnéa Hambe Producent: David Gustafsson"

Lyssna på: Kaliber 20101121

• lillajag82
    Anonym skrev 2012-04-23 17:44:10 följande:
    Vi har lärt oss av dig!
    Amen så bra då!!

+1  
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator