• BFmars2012

Blev du undersökt på efterkontrollen?

Var på efterkontrollen idag, och var helt inställd på att bm skulle undersöka mig. Men det gjorde hon inte, sa att det gjorde de bara om man hade besvär. Så nu undrar jag om det är lika för alla eller om de har olika rutiner på olika ställen?

• Svar på tråden Blev du undersökt på efterkontrollen?
  • Mariohn
    konkelbär skrev 2012-04-27 13:33:52 följande:
    Jag fick barn för snart 5 år sedan och har inte märkt av någon skillnad. Inte då och inte nu. Det är därför jag frågar - eftersom att jag själv aldrig upplevt problem.
    Nej. Du frågar för att du vill att alla ska se hur fantastiskt ditt underliv är. Det är skämskudde på hur genomskinligt det är. 
  • Vit Lilja
    Mariohn skrev 2012-04-27 13:34:58 följande:
    Det har inte med saken att göra. Blir man skadad så blir man skadad. De flesta blir det inte. Lägg nu ner att försöka glänsa på de mest löjliga vis. Det är så uppenbart. Jag är också ung och har en liten tight fitta. Jag inser att det inte är relevant men det gör inte du. Du har något behov av att, på ett sätt som du tror är diskret, måla upp den bilden. Det är pinsamt.

Oj jösses!

Kan bara hoppas att du inte tar ut denna aggression på några barn utan endast här på forumet. Kör på och spy galla över alla andra så länge du endast är i cyberspacen. Du måste vara fantastisk att umgås med, man blir ju nästan rädd 
  • konkelbär
    Mariohn skrev 2012-04-27 13:39:26 följande:
    Så du menar på allvar att du alltså inte begriper varför det är viktigt att kroppens muskler fungerar? 
    Jag tänker faktiskt inte diskutera med dig.
  • konkelbär
    Mariohn skrev 2012-04-27 13:40:34 följande:
    Och uppenbarligen anser inte moderatorerna att jag gör så många fel då eftersom jag fått ett inlägg bortplockat av alla dessa anmälningar. Så om du slutar kommentera mig personligen bryter du inte heller mot några regler. 
    Då kan ju DU sluta kommentera mig PERSONLIGEN.
  • Mariohn
    konkelbär skrev 2012-04-27 13:41:03 följande:
    Då kan ju DU sluta kommentera mig PERSONLIGEN.
    Jag kommenterar det du skriver. Du skriver ju att du inte förstår varför man ska kontrollera att muskulaturen inte är skadad. Är du allvarlig med det? Du förstår alltså inte varför det är viktigt att man kontrollerar om någon muskel verkar ha blivit skadad? 
  • Zara10

Med dina personliga påhopp så kommer det tyvärr att bli flera , varför inte vara lite trevlig istället ?

• konkelbär
    Mariohn skrev 2012-04-27 13:43:13 följande:
    Tack. Det är inte särskilt intressant. Jag arbetar i Malmö. Inom samma forum. 
    Dom transporterar säkert patienter till Norrköping ifall det anses nödvändigt.
  • Mariohn
    Zara10 skrev 2012-04-27 13:43:06 följande:
    Med dina personliga påhopp så kommer det tyvärr att bli flera , varför inte vara lite trevlig istället ?
    Jag är ju inte riktigt här för att bli kompis med dig. Jag är trevlig mot folk som är trevliga mot mig. Jag har ingen lust att kela med folk som inte kan tänka. Jag förstår inte hur man kan vara vuxen och inte förstå varför kroppens muskler är viktiga. 
  • konkelbär
    Mariohn skrev 2012-04-27 13:42:02 följande:
    Jag kommenterar det du skriver. Du skriver ju att du inte förstår varför man ska kontrollera att muskulaturen inte är skadad. Är du allvarlig med det? Du förstår alltså inte varför det är viktigt att man kontrollerar om någon muskel verkar ha blivit skadad? 
    Det finns väl miljarder saker som är viktiga att kontrollera efter en förlossning?! Uppenbarligen kontrolleras inte alla dessa miljarder saker vid efterkontrollen VILKET I SIN TUR ger utrymme för en diskussion om varför just bäckenbottenmuskulaturen ska vara högprioriterad?!  Därmed inte sagt att den inte ska det!

GAWD!
  • Vit Lilja
    konkelbär skrev 2012-04-27 13:43:44 följande:
    Dom transporterar säkert patienter till Norrköping ifall det anses nödvändigt.

sluta nu, du med. Annars dras du snart ner i hennes nivå. Jag förstår att du blev arg, men det där löser ingenting. Låt henne vara arg och bitter och släpp det innan du blir på dåligt humör
Svar på tråden Blev du undersökt på efterkontrollen?