• BFmars2012

Blev du undersökt på efterkontrollen?

Var på efterkontrollen idag, och var helt inställd på att bm skulle undersöka mig. Men det gjorde hon inte, sa att det gjorde de bara om man hade besvär. Så nu undrar jag om det är lika för alla eller om de har olika rutiner på olika ställen?

• Svar på tråden Blev du undersökt på efterkontrollen?
  • Eliasmamma

Jag blev undersökt i allafall och tur var det för tydligen hade jag cellförändringar som skulle opereras bort nu i maj, blir dock ej så då jag nyss plussat igen :)

• konkelbär
    Mariohn skrev 2012-04-27 13:44:17 följande:
    Jag är ju inte riktigt här för att bli kompis med dig. Jag är trevlig mot folk som är trevliga mot mig. Jag har ingen lust att kela med folk som inte kan tänka. Jag förstår inte hur man kan vara vuxen och inte förstå varför kroppens muskler är viktiga. 
    Och jag förstår inte hur man kan vara vuxen och ta så fruktansvärt illa vid sig av vad som sägs i ett Forum ^^
  • konkelbär
    Vit Lilja skrev 2012-04-27 13:45:33 följande:
    sluta nu, du med. Annars dras du snart ner i hennes nivå. Jag förstår att du blev arg, men det där löser ingenting. Låt henne vara arg och bitter och släpp det innan du blir på dåligt humör
    Sant så sant.
  • Zara10

Jag har inte varit otrevlig mot dig , jag tycker bara att du har en konstig attityd o gärna o ofta hoppar på folk i trådar på ett otrevligt sätt ! Ta det positivt o tänk på det när du skriver här !

• Mariohn
    konkelbär skrev 2012-04-27 13:45:33 följande:
    Det finns väl miljarder saker som är viktiga att kontrollera efter en förlossning?! Uppenbarligen kontrolleras inte alla dessa miljarder saker vid efterkontrollen VILKET I SIN TUR ger utrymme för en diskussion om varför just bäckenbottenmuskulaturen ska vara högprioriterad?!  Därmed inte sagt att den inte ska det!

GAWD!
    GAWD Och nej. Det finns inte miljarder saker att kontrollera. Inte ens tusen Det  finns ganska få saker som kontrolleras på rutin. Att muskulaturen fungerar är en av de vanligare. Även om det inte är obligatoriskt
  • Mariohn
    konkelbär skrev 2012-04-27 13:46:09 följande:
    Och jag förstår inte hur man kan vara vuxen och ta så fruktansvärt illa vid sig av vad som sägs i ett Forum ^^
    Jag tar inte illa vid mig. Jag sitter mest och flinar åt din dubbelmoral. Jag ifrågasätter vad du säger. Du kanske inte gillar sättet jag ifrågasätter på. Det är ok. Men du kan knappast klaga på min framtoning när du själv sitter och postar numret till psykiatrin och beter dig precis lika härligt  
  • Mariohn
    Zara10 skrev 2012-04-27 13:46:52 följande:
    Jag har inte varit otrevlig mot dig , jag tycker bara att du har en konstig attityd o gärna o ofta hoppar på folk i trådar på ett otrevligt sätt ! Ta det positivt o tänk på det när du skriver här !
    Nej du är inte otrevlig alls. Snarare tvärtom. Jag ifrågasätter när jag anser att jag vill ha svar på något. Det finns många här som inte delar din uppfattning om mig. Kanske för att de inte skriver totalt märkliga saker som jag har svårt att ta på allvar. 
  • Zara10

Mig har du inte hoppat på nu så jag vet inte vad du pratar om , det var mot en annan jag reagerade på ditt sätt

• Mariohn
    Zara10 skrev 2012-04-27 13:49:39 följande:
    Mig har du inte hoppat på nu så jag vet inte vad du pratar om , det var mot en annan jag reagerade på ditt sätt
    Vet du vad. Jag är inte intresserad av att läsa mer om vad du tycker om mitt sätt att skriva på. Den diskussionen får du ta privat med mig om du har något att säga. Jag läser gärna. Men ute i trådarna får du gärna hålla dig till diskussionen. Pma mig gärna sådant som du tycker att jag borde läsa! 
  • sär skriven
    Zara10 skrev 2012-04-27 13:49:39 följande:

Jag har inte sett några påhopp från Mariohns sida.

Det är dock beklämmande hur folk utgår från sig själv och sin egen situation och drar paralleller som inte är relevanta ö.h.t., som att "kroppen sköter väl saker själv" när man är i en viss ålder eller annat. Vissa drabbas, andra drabbas inte, undersökningar vid behov är viktiga. Oavsett vad Rut eller Kajsa själv upplevt. Och oavsett ålder.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Blev du undersökt på efterkontrollen?