Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
När jag låg inne på neuropediatrisk avdelning med min son för EEG så råkade jag ta sådana där elektrodsalva istället för tandkräm. Den var inte god.....
Jag är en riktig morgontrött människa så att göra välling på morgonen är inte alltid min grej. Vid två tillfällen har jag ställt in vällingflaskan i kylskåpet i 30 sekunder istället för micron. Efteråt stod jag var förbannad för att vällingen aldrig blev varm, ha ha. Vet inte vad jag tänkte med eftersom man inte ens trycker på några knappar eller något för att "få igång kylskåpet". Ställde bara in flaskan, räknade till 30 och tog sedan ut den igen, ha ha.
När jag var ca 8 år och hemma hos en kompis hittade jag ett lypsyl som jag smörjde läpparna med. Lite lustigt lypsyl dock, det var så stort och tjockt. Visade sig att det var ett limstift och det brände rejält och jag skämdes som en hund.
När jag var typ 5 år skulle jag dricka ur mitt glas med äppeljuice men råkade ta pappas ölglas istället. Kommer fortfarande ihåg hur vidrigt det smakade haha. Spottade tillbaka det i glaset och sen kom pappa och drack en klunk :P
När jag var i tonåren så var jag sjukt morgontrött (det är jag iofs fortfarande :P). Så efter jag ätit frukost så skulle jag gå och göra mig iordning. Då och då hände det att istället för att ställa glaset i diskmaskinen gick jag antingen in i tvättstugan med det för att lägga i tvättkorgen eller tog jag det med mig in på toaletten :P haha
jag hade gjort i ordning en tallrik gröt till mig satte nig vid bordet och hällde på kanel(jag trodde det var kanel) men det visade sig vara pastakryddan jag hällde på. fy va äckligt det var!
En dag skulle mina föräldrar åka och handla och min pappa går in i sovrummet för att ta på sig sina jeans. Därefter kommer han ut och skall ta på sig skor och jacka när min bror bryter ihop och undrar om han blivit galen.Pappa har tagit på sig mammas stretchjeans med rosa paljetter på rumpan och inte märkt någonting! Tur att detta upptäcktes innan han åkte iväg till affären.
- Jag tyckte att de kändes ovanligt tighta, var hans enda kommentar ;).
Jag var ute på krogen i artonårsåldern och såg min pojkvän (nuvarande man) i baren, frisk i hågen går jag fram och tar en ORDENTLIGT tag om rumpan. Döm om min förvåning när det inte är min pojkvän jag så diskret klämt på baken. OOOUUUPPPSSS!!!!!!
Som inget har hänt så säger jag HEJ och ler, han säger också hej... sen går jag därifrån
Nu i efterhand tycker jag det är en asrolig historia, men som 18årig osäker tjej berättade jag det inte för någon