Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Jag och min mamma skulle äta havregryn med mjölk och socker när vi var på semester. Mamma hade lite olika småburkar med diverse så hon råkade hälla på tvättmedel ist för socker. Vad vi spottade och skrattade ![]()
Sen råkade jag ringa fel på fyllan, skulle ringa en kompis men hamnade hos min chef. Ringde inte en gång heller utan två ggr fel för jag fick inte svar första gången. Kompisen o chefen hade de två första bokstäverna samma...
Klockan var 4 på natten och jag fick höra det länge sen på jobbet ;)
Skitstressad på nyöppnade Ikea var givetvis dottern kissnödig. Hittade toaletterna och stressade in i ett bås. Står och väntar på dottern fick jag en backflash av en pissoir.
Då lyssnade jag, bara mansröster.
Jo vi hade gått in på herrarnas.
När jag var höggravid och handlade på Maxi med sambon så lullade jag iväg och skulle hämta något, hittade honom sen igen och skulle skoja lite. Så jag nöp honom i häcken och frågade vem denne snyggingen var
Han vände sig om, och givetvis så var det inte min sambo utan en medelålders man iklädd HELT andra kläder än vad min sambo hade på sig.
Jag viskade fram ett ursäkta och vaggade sedan bort med min mage så fort jag kunde, panikslagen och undrade HUR fan min sambo kunde utsätta mig för detta. Haha!
Kan tillägga att jag hade en period under slutet av graviditeten då precis allting var sambons fel
Nu kollar jag alltid extra noga innan jag antastar min sambo
Var på Sibylla och åt när maken frågade varför jag doppade fingrarna i dipsåsen. Jag hade glömt att ta en pommes...
En kompis jobbade på äldreboende och skulle borsta tänderna på en dam. Han började frenetiskt borsta när det plötsligt blev trögare och trögare. Han tittar då ned i sin hand där han har tandkrämstuben och läser: tandproteslim.
Åkte till Stockholm/ Haninge på en tävling 1997 eller 1998 tror jag.
Jag var där rätt tid, rätt plats, rätt dag, men tyvärr fel vecka
...
Det var inte lika dyrt att åka till stockholm då, men det var väl 250 spänn i onödan
Egentligen så var nog det här som jag ska skriva om rätt åt mig..
När jag var 18år var jag i ett dåligt förhållande.. Två månader innan det tog slut var jag ute på krogen med kompisarna och drack mig ganska full vilket resulterade i att jag hånglade med en kille där på krogen.. När krogen stängde gav jag han till och med mitt nummer. Två dagar efter hade han skickat sms och undrade om vi skulle ses. Med vetskapen om att det ändå skulle skita sig med killen jag var tillsammans med då tänkte jag att "vafan jag kan lika gärna träffa han". Sagt och gjort bestämde vi tid och plats. Jag stod och väntade på han vid tunnelbanestationen men började ge upp hoppet för han kom aldrig men från ingenstans kommer en kille fram och säger "hej xxx" och ger mig en kram.. Fattade ingenting.. Tydligen så var det inte killen från krogen som jag hade trott jag skulle träffa utan en porrskadad kille som jag och mina kompisar hade skojchattat med på fyllan nån gång.. Var lite små jobbigt att förklara för honom att det inte var han jag trodde jag skulle träffa. Stackaren hade desutom åkt långt!