• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Meickan

Min systers sambo tog SALT istället för vällingpulver när han skulle blanda vällingen! Som tur var så smakade syrran på det innan hon gav det till sonen!

• Lady Namárië

Jag har tagit Inotyol på tandborsten och det var ingen härlig upplevelse.

Klassikern är ju annars att köra tre mil till Bilprovningen och upptäcka att man har fel bil med sig när man kommer fram.

So say we all
  • Lady Namárië
    Lady Namárië skrev 2012-05-12 09:04:02 följande:
    Jag har tagit Inotyol på tandborsten och det var ingen härlig upplevelse.

Klassikern är ju annars att köra tre mil till Bilprovningen och upptäcka att man har fel bil med sig när man kommer fram.
    ...fast det roligaste jag hört om var en person som CYKLADE till bilprovningen. *asg*
    So say we all
  • Frontline
    Paisley skrev 2012-05-12 00:59:34 följande:
    Är du på riktigt?
    Japp varför undrar du?
    Stressad och ont om tid hade jag så jag slängde bara på mig skorna och stack iväg, jag tog allt av mig dom när jag såg det och gick barfota sen...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Jag jobbar på förskola och det är väldigt många föräldrar man möter dagligen. Nu har vi fått några nya barn också så ännu fler föräldrar. Vi sitter i matsalen och äter och det kommer en mamma. Jag hälsar på henne och ropar sedan på hennes barn att mamman kommit. Mamman ser förvirrad ut och barnet jag ropat på verkar inte bry sig om att mamma kommit. Min ena kollega påpekade att det inte var det barnets mamma. Måste tillägga att denna mamma hade slöja vilket inte den andra mamman har.

• MosterEsther

Jag jobbade på ett äldreboende för några år sedan, hade jobbat från 7-22 dagen innan och gick på igen klockan 7 dagen efter.
    Jag var hemskt trött den dagen.
    Jag skulle in till en annan avdelning och skulle slå koden till dörrlåset, dörren gick aldrig upp hur många gånger jag än tryckte.
    Efter ytterligare några försök inser jag att det är min bankomatkod jag står och trycker in.
    Dåligt med cash i den automaten  

Gråt inte över spilld mjölk. Köp en ny!
  • Helle333
    Paisley skrev 2012-05-12 00:05:58 följande:
    Jag har kanel i köttfärssåsen och det är jättegott! Det är hemligheten...
    Menar du inte tvärtom? Spiskummin låter ju blää.
    gillar du tacos? isåfall gillar du spiskummin =D
  • Lite Av Varje

Haha, en gång ade jag klätt upp mig riktigt sommarfin, vacker klänning, smink, vackra smycken osv.. Följde med Min man till en större stad för att gå runt lite och mysa. Jag tyckte folk stirrade underligt på mig men antog tyvärr att jag överreagerade. Vi gick under en liten tunnel av något slag och då hörde jag att det klapprade väldigt mycket om oss. Förvirrat tittar jag ner och upptäcker att jag råkat ta lillebrors trätofflor med massor av målarfärg i härliga färger spillt på.. Snygg kombination! Både jag och mannen skämdes!

• Jessse

För många år sedan så var jag och många andra på en fest i en stuga som låg en bit in i skogen. Alkohol fanns till förbannelse.
    När natten smög oss på och flera av oss hade somnat så beslöt jag och en tjejkompis att vi skulle sätta punkt och krypa ner under täcket och sova. Men efter drygt 5 min så kom min tjejkompis på att hon inte hade borstat tänderna och gick ut på altanen och borstade, hon bad mig hämta vatten så att hon kunde skölja munnen och jag stapplade in i köket. Framför mig så hade jag två petflaskor, jag luktade på dem båda, men mitt fulla sinne kunde inte avgöra vilket som var vilket så jag chansade och gav ena petflaskan till tjejkompisen.

Jag gick och la mig i sängen igen och efter drygt en minut eller två så hör jag tjejkompisen skrika. Flera av oss hade hört henne, men vad jag kan minnas så va det bara jag som klev upp och försökte springa ut till henne. På vägen ut så ramlar jag och hamnar i dörrposten. Min tjejkompis vänder sig om och frågar vad fan jag gör och jag frågade samma sak till henne.

''Du gav mig hembränt att skölja munnen med'' sa hon. ''Fattar du vad det svider i munnen på mig?''
    Jag svarade ''Nä, jag aldrig gjort det''

Hon hjälpte mig upp från golvet och vi letade sedan vatten till henne. Hahaha

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!