• Tidsresenären 2012

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Då var det dags igen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012
  • Velouria
    Labolina83 skrev 2012-06-16 23:04:53 följande:
    Vem vill leva i nutiden såsom det ser ut idag? Nog var Sverige ett bättre land utan denna utomeuropeiska massinvandring och all skit det för med sig.

Det kan alla med öppna ögon se.
    Jamen precis...Det var bättre förr när nazisterna styrde europa.
    Life's a piece of shit, when you look at it...
  • Jean Pierre Barda
    Velouria skrev 2012-06-17 10:56:25 följande:
    Visste inte att nazisterna styrde i Sverige på 50,60 och 70-talet, jag trodde i min enfald att det var sossarna. Märkligt att så fort någon med all rätt är negativt inställd till utomeuropeisk massinvandring så ska det börja tuggas om nazism. Tror inte riktigt det var det som Labolina önskade.

Utan det gamla trygga Sverige där pensionärer kunde ta sin kvällspromenad med hunden utan att bli sparkad till medvetslöshet av Araber eller där 25% av våra ungdomar inte diskriminerades och behövde kämpa om vartenda skitjobb pga av att lökhackare ifrån andra sidan jordklotet valde att resa hit.
  • billybuttern
    Velouria skrev 2012-06-17 10:56:25 följande:
    Du nämnde själv 60-70 talet, varför hoppa tillbaka till 30-40 talet, har nazisterna någonsin styrt i sverige?

Snart "styr" väl antagligen muslimerna i europa, som att hoppa tillbaks ett par århundraden i tiden/utvecklingen.
  • Rataxes
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-17 11:23:34 följande:
    Visste inte att nazisterna styrde i Sverige på 50,60 och 70-talet, jag trodde i min enfald att det var sossarna. Märkligt att så fort någon med all rätt är negativt inställd till utomeuropeisk massinvandring så ska det börja tuggas om nazism. Tror inte riktigt det var det som Labolina önskade.

Utan det gamla trygga Sverige där pensionärer kunde ta sin kvällspromenad med hunden utan att bli sparkad till medvetslöshet av Araber eller där 25% av våra ungdomar inte diskriminerades och behövde kämpa om vartenda skitjobb pga av att lökhackare ifrån andra sidan jordklotet valde att resa hit.
    billybuttern skrev 2012-06-17 11:59:10 följande:
    Du nämnde själv 60-70 talet, varför hoppa tillbaka till 30-40 talet, har nazisterna någonsin styrt i sverige?

Snart "styr" väl antagligen muslimerna i europa, som att hoppa tillbaks ett par århundraden i tiden/utvecklingen.
    Det borde ni väl veta vid det här laget efter all tid på FL:

Har nman synpunkter på invandringen så är man automatiskt en dödsknarkarnazist som runkar till barnporr och tycker att kattungar är fula.
    I suffer, therefore I am...
  • Tonårsmamman1
    billybuttern skrev 2012-06-17 11:59:10 följande:

Ni kan väl ta över Breiviks uppdrag nu när han åker i fängelse, ni har ju samma åsikt om muslimerna.
  • Velouria

De styrde i Europa väldigt mycket. Jag var inte där, som tur var, men det är ryktet om nazitiden i alla fall. 6 miljoner judar kan inte ha fel, men du tror antagligen inte heller att så många dog eftersom du tror på så många konstiga siffror och konspirationer.
  • Velouria

Förresten, har du aldrig hackat lök? 
  • Velouria
    Rataxes skrev 2012-06-17 12:33:12 följande:
    Det borde ni väl veta vid det här laget efter all tid på FL:

Har nman synpunkter på invandringen så är man automatiskt en dödsknarkarnazist som runkar till barnporr och tycker att kattungar är fula.
    Det vet du väl att det inte är sant. Eller menar du att det är bra att kalla utomeuropeer för en massa fula och nedvärderande tillmälen? 

Man skulle ju kunna säga samma sak till folk som inte gillar svenskar, att hyser man inte samma synpunkter som de som anser att svenskarna också är människor så blir man mobbad och är värsta terroristen. Typ. 
  • billybuttern
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 18:16:34 följande:
    Ni kan väl ta över Breiviks uppdrag nu när han åker i fängelse, ni har ju samma åsikt om muslimerna.
    Nejdå, bryr mig inte om muslimer så länge dom håller sig i sina egna länder, deras traditioner och seder klarar vi oss utan i sverige.
  • Labolina83
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-17 18:16:34 följande:
    Nej inga fler barn ska mördas pga av ansvarslös massinvandring, vi ska helt enkelt styra om politiken så att muslimerna stannar i sina hemländer där dom hör hemma
Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012