• Tidsresenären 2012

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Då var det dags igen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012
  • Jean Pierre Barda
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-18 19:41:45 följande:
    Varför svarar inte du på min fråga när jag måste svara på dina? 
    Olika regler för olika människor, SD i ett nötskal. 
    Du fyller ingen funktion i en diskussion, det fanns nazism i Tyskland 33, din subjektiva åsikt är att Sverigedemokrater är dumma och du tycker att utomeuropeisk massinvandring är bra.

Vi vet detta nu.

Vore relevant om du kunde förklara varför du tycker så men då du bevisligen inte har något behov av att förklara din ståndpunkt så är det bättre att du är tyst och inte tar upp onödig plats i trådarna.
  • Anghammarad
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:20:33 följande:
    Motbevisa mig gärna, tror inte att jag har nämnvärt fel då jag nämner siffran 40.000 och jag orkar inte leta nu, men om vi har en total invandring på runt 100.000 så är det väl inte helt orimligt att 40.000 kommer ifrån det bidragssnyltande MENA?
    Det var inte jag som kom med påståendet så det är knappast jag som behöver bevisa det. Jag kan ge dig en liten hint. scb.se
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:25:27 följande:
    Du fyller ingen funktion i en diskussion, det fanns nazism i Tyskland 33, din subjektiva åsikt är att Sverigedemokrater är dumma och du tycker att utomeuropeisk massinvandring är bra.

Vi vet detta nu.

Vore relevant om du kunde förklara varför du tycker så men då du bevisligen inte har något behov av att förklara din ståndpunkt så är det bättre att du är tyst och inte tar upp onödig plats i trådarna.
    Självklart är det de som inte tycker som du som "tar upp onödig plats i trådarna".
  • Jean Pierre Barda
    Lavish skrev 2012-06-18 20:24:39 följande:
    Det blir miljöpartiet eftersom jag tycker miljön är den viktigaste frågan.

Invandrarna är bara en elefant i ditt vardagsrum TS.
    affes.wordpress.com/2012/02/10/debatt-om-valdet-i-malmo/

Säkert, sen vet jag inte varför du hatar glesbygdsfolk och Sverige? MP är väl faktiskt tom värre att rösta på än VPK då det gäller att rasera Sverige i ilfart.
  • Jean Pierre Barda
    Lavish skrev 2012-06-18 20:27:18 följande:
    Självklart är det de som inte tycker som du som "tar upp onödig plats i trådarna".
    Absolut inte, men så länge man inte kan förklara varför man tycker som man tycker utan bara kommer med subjektiva åsikter och meningslösa floskler så ser jag inte meningen i att ha en diskussion.
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:30:13 följande:
    affes.wordpress.com/2012/02/10/debatt-om-vald.../

Säkert, sen vet jag inte varför du hatar glesbygdsfolk och Sverige? MP är väl faktiskt tom värre att rösta på än VPK då det gäller att rasera Sverige i ilfart.
    Jag hatar inte glesbygsfolk, jag tycker bara att miljön är viktigare än deras reskostnader.
  • Jean Pierre Barda
    Anghammarad skrev 2012-06-18 20:26:19 följande:
    Det var inte jag som kom med påståendet så det är knappast jag som behöver bevisa det. Jag kan ge dig en liten hint. scb.se
    Du svarade inte på frågan? Som sagt så orkar jag inte leta statistik ikväll, du eller någon annan kan väl hitta info om hur många bidragssnyltare som kommer just ifrån MENA-området?

Tror fortfarande att min siffra på 40.000 inte är helt långt ifrån sanningen .....
  • Jean Pierre Barda
    Lavish skrev 2012-06-18 20:34:12 följande:
    Jag hatar inte glesbygsfolk, jag tycker bara att miljön är viktigare än deras reskostnader.
    Beware of the judgement day!

Låt mig bara veta vad som sades på senaste indoktrineringslägret?

Skäms för att vara Svensk Kräks
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:37:19 följande:
    Beware of the judgement day!

Låt mig bara veta vad som sades på senaste indoktrineringslägret?

Skäms för att vara Svensk Kräks
    Vad tråkigt att du skäms över att vara svensk. Jag är väldigt stolt över att vara svensk.
  • Tonårsmamman1
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:35:08 följande:
    Du svarade inte på frågan? Som sagt så orkar jag inte leta statistik ikväll, du eller någon annan kan väl hitta info om hur många bidragssnyltare som kommer just ifrån MENA-området?

Tror fortfarande att min siffra på 40.000 inte är helt långt ifrån sanningen .....
    Motbevisa mig gärna, tror inte att jag har nämnvärt fel då jag nämner siffran 40.000 och jag orkar inte leta nu, men om vi har en total invandring på runt 100.000 så är det väl inte helt orimligt att 40.000 kommer ifrån det bidragssnyltande MENA?

Förövrigt är det onödigt att ens diskutera, vi har bevisligen en enorm nettokostnad pga invandring och det jag är mest intresserad av att veta är varför du är positivt inställd till något som är negativt för Sverige på alla plan?

Om du inte är korkad, vad beror det då på?
    2011 var nettoinvandringen 45 000 personer. 
  • Jean Pierre Barda
    Lavish skrev 2012-06-18 20:37:47 följande:
    Vad tråkigt att du skäms över att vara svensk. Jag är väldigt stolt över att vara svensk.
    mmm, tycker det är synd att du inte levde för 65 miljoner år sedan och kunde rädda dinosaurierna ifrån yttre hot, verkligen,

Idag går du i ett led viftandes med röda flaggor och gula skäror och tycker du är en alldeles ypperlig människa, och smart framförallt.

Om 50 miljoner år kommer säkert dom få mikroskopiska djurarter som överlevt och lever invid jordens kärna att tacka dig ödmjukast för att du förespråkade kommunism och tyckte vi skulle höja energiskatten 2012.

Helt övertygad! Kunskap är makt!
  • Jean Pierre Barda
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-18 20:47:54 följande:
    2011 var nettoinvandringen 45 000 personer. 
    mmm, stämmer säkert ypperligt. Hur många av dessa kom ifrån MENA-området?

Jag var lite wild and crazy och drog till med en medelstor Svensk stad, hur många är det egentligen?
  • Lavish
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 20:49:20 följande:
    mmm, tycker det är synd att du inte levde för 65 miljoner år sedan och kunde rädda dinosaurierna ifrån yttre hot, verkligen,

Idag går du i ett led viftandes med röda flaggor och gula skäror och tycker du är en alldeles ypperlig människa, och smart framförallt.

Om 50 miljoner år kommer säkert dom få mikroskopiska djurarter som överlevt och lever invid jordens kärna att tacka dig ödmjukast för att du förespråkade kommunism och tyckte vi skulle höja energiskatten 2012.

Helt övertygad! Kunskap är makt!
    Vad synd att du inte levde för 80 år sen så du kunde ha hjälpt till att hitta en slutgiltig lösning för elefanten...
  • Jean Pierre Barda
    Lavish skrev 2012-06-18 20:54:51 följande:
    Vad synd att du inte levde för 80 år sen så du kunde ha hjälpt till att hitta en slutgiltig lösning för elefanten...
    Nja, pratar helst om miljontals år. Det är så man löser nutida problem.

Min röst går också till miljöpartiet nu när jag fått tänka efter en smula, syns på nästa demonstration ... vi ska ladda säcken med stenar du och jag  tillsammans
  • Anghammarad
    Förövrigt är det onödigt att ens diskutera, vi har bevisligen en enorm nettokostnad pga invandring och det jag är mest intresserad av att veta är varför du är positivt inställd till något som är negativt för Sverige på alla plan?

Nu ser jag att du förvisso på något obegripligt sätt gått och blivit bannad men jag svarar ändå eftersom jag är till 100% säker på att du återkommer med ett nytt nick redan idag.

Eftersom vi kan och har råd så har vi en medmänsklig skyldighet att göra detta. Jag vet samtidigt att detta är begrepp som du helt omöjligt kan begripa men i slutändan så är det det som  är svaret.

• Labolina83
    Anghammarad skrev 2012-06-19 11:55:27 följande:

Nu ser jag att du förvisso på något obegripligt sätt gått och blivit bannad men jag svarar ändå eftersom jag är till 100% säker på att du återkommer med ett nytt nick redan idag.

Eftersom vi kan och har råd så har vi en medmänsklig skyldighet att göra detta. Jag vet samtidigt att detta är begrepp som du helt omöjligt kan begripa men i slutändan så är det det som  är svaret.

Eftersom vi kan och har råd

Hur naiv får man egentligen bli? Visst kan vi och i viss mån har vi också fortfarande råd men det går inte att bortse från hur destruktivt det är för Sverige med den här ansvarslösheten.

Visst ska man sträva efter att vara god och hjälpa men inte till vilket pris som helst och det borde även du förstå.
Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012