FL:s Valbarometer - Juni 2012
Då var det dags igen!
Då var det dags igen!
Helt rätt, hon är tydligen i Svenskarnas Parti nu. Min mening med inlägget var inte att påstå att det fanns höga SD politiker som idag öppet bär uniform framför ett hakkors på ett möte där man bränner böcker av judiska författare, utan att visa att den typen av anhängare och medlemmar i partiet fanns i en tid som är obehagligt nära nutiden. Jag borde ha varit tydligare med det.
Jag är trots det rätt övertygad om att det än idag finns lika många rasister i SD som det finns kommunister i vänsterpartiet.
Helt rätt, hon är tydligen i Svenskarnas Parti nu. Min mening med inlägget var inte att påstå att det fanns höga SD politiker som idag öppet bär uniform framför ett hakkors på ett möte där man bränner böcker av judiska författare, utan att visa att den typen av anhängare och medlemmar i partiet fanns i en tid som är obehagligt nära nutiden. Jag borde ha varit tydligare med det.
Jag är trots det rätt övertygad om att det än idag finns lika många rasister i SD som det finns kommunister i vänsterpartiet.

Ja, visst är det trist att de enda man kan rösta på ifall man inte vill fortsätta massinvandringen är forna nazister?
Är ni oroliga? SD och hela den invandringskritiska rörelsen växer snabbt över hela europa, i denna takt -ifall den inte stannar snart- så är det bara en tidsfråga innan de får makt och rejält inflytande, inte OM utan NÄR.
Fortsätt blanda upp korten ni, det gör det bara enklare för de som "trillar dit" att sedan ta steget över till SvP eller andra radikalister då de gick in med tanken att det är ungefär samma sak.