• Tidsresenären 2012

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Då var det dags igen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012
  • Anghammarad
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-16 12:20:48 följande:
    Denna bild är tagen utanför en högt uppsatt S-politikers hem

Källa? Nja, du glömde visst din så bilderna med tillhörande historia har precis lika hög sanningshalt.
    Fast jag kan visa en källa. Kan du? 
  • Jean Pierre Barda
    Anghammarad skrev 2012-06-16 12:44:59 följande:
    Fast jag kan visa en källa. Kan du? 
    Hittade tyvärr ingen trovärdig källa till den specifika bilden men att S historiskt sett haft en förkärlek till nazism är väl vedertagen fakta vid det här laget. Kanske därför dom idag präglas av ren anti-vithet och makaber svenskfientlighet för att tvätta bort deras mörka förflutna som du kan läsa mer om här:

sv.wikipedia.org/wiki/Statens_institut_f%C3%B6r_rasbiologi

Nu är jag förvisso en person som helst lever i nutid och hellre blickar framåt än bakåt men ni SD-hatare tycks vara extremt intresserade av historia då det gagnar ert hat och vi och dom-skapande
  • Anghammarad
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-16 13:34:37 följande:
    Hittade tyvärr ingen trovärdig källa till den specifika bilden 

Så det vara bara gripet ur luften? På vilket sätt kände du att det inlägget skulle argumentera på ett intelligent sätt för din åsikt?

Det börjar bli lite väl genant nu att du bara återkommer med ett nytt nick så fort du blir bannad och fortsätter med dina imbecilla inlägg och påhopp. Men det är klart, vill du agitera för SD på det sättet och tro att det gagnar er sak så inte mig emot.

• Jean Pierre Barda
    Anghammarad skrev 2012-06-16 13:46:06 följande:

Så det vara bara gripet ur luften? På vilket sätt kände du att det inlägget skulle argumentera på ett intelligent sätt för din åsikt?

Det börjar bli lite väl genant nu att du bara återkommer med ett nytt nick så fort du blir bannad och fortsätter med dina imbecilla inlägg och påhopp. Men det är klart, vill du agitera för SD på det sättet och tro att det gagnar er sak så inte mig emot.

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar men håll dig gärna till ämnet istället för att komma med meningslösa påhopp.

Du är väl inte en sån där Socialdemokrat?
  • Anton Chigurh
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-16 12:35:04 följande:
    Naturligtvis, det är ju det som ni håller på med. Upplyser folk om andra partier.

Har du förresten läst om SD:arna i Helsingborg som röstade fel? Kul historia, tycker du inte Flört 

www.sydsvenskan.se/sverige/sd-tryckte-pa-fel-...
    Ja, verkligen kul och spännande, och Mor lille, det var ju dessutom första gången det hände, att ett parti hamnade fel i en omröstning. SD var iom detta först i världshistorien att begå ett dylikt misstag, SD var nog också först med att erkänna att dom gjorde fel och försöken att rätta till misstaget därefter.

Jättekul. Som sagt !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • billybuttern
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-16 12:35:04 följande:
    Naturligtvis, det är ju det som ni håller på med. Upplyser folk om andra partier.

Har du förresten läst om SD:arna i Helsingborg som röstade fel? Kul historia, tycker du inte Flört 

www.sydsvenskan.se/sverige/sd-tryckte-pa-fel-...
    Här har du en till kul historia, 

Invandrade analfabeter röstar på Sverigedemokraterna

www.realisten.se/2010/09/17/invandrade-analfabeter-rostar-pa-sverigedemokraterna/
  • Jean Pierre Barda
    billybuttern skrev 2012-06-16 15:17:18 följande:
    Här har du en till kul historia, 

Invandrade analfabeter röstar på Sverigedemokraterna

www.realisten.se/2010/09/17/invandrade-analfa.../
    Hahaha, till skillnad ifrån den alldagliga länken ifrån Tonårsmamman1 så var ju detta faktiskt humoristiskt på riktigt.

Sen att man kan ifrågasätta att vissa individer ska inneha rösträtt är en annan diskussion, personligen anser jag att förmågan att läsa vore av vikt då det annars kan bli svårt att förstå innebörden av ett partiprogram

Man kanske kan införa någon form av politiska bildböcker för våra nyanlända och nybyggande entreprenörer?
  • Velouria
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-16 13:34:37 följande:
    Hittade tyvärr ingen trovärdig källa till den specifika bilden men att S historiskt sett haft en förkärlek till nazism är väl vedertagen fakta vid det här laget. Kanske därför dom idag präglas av ren anti-vithet och makaber svenskfientlighet för att tvätta bort deras mörka förflutna som du kan läsa mer om här:

sv.wikipedia.org/wiki/Statens_institut_f%C3%B...

Nu är jag förvisso en person som helst lever i nutid och hellre blickar framåt än bakåt men ni SD-hatare tycks vara extremt intresserade av historia då det gagnar ert hat och vi och dom-skapande
    Du glömmer bort att SD helst vill att Sverige ska se ut som på 60-70-talet och bakåt, innan "massinvandringen" av människor från "främmande" kulturer och skadliga religioner. Det är mycket prat om detta "folkhemmet" för att ge liv åt den svenska nostalgin och hur det var bättre förr. Nog därför som även diskursen kring SD också behandlar dåtiden.

Vill du leva i nutiden får du nog överväga att överge SD... 
    Life's a piece of shit, when you look at it...
  • Labolina83
    Velouria skrev 2012-06-16 18:45:28 följande:
    Du glömmer bort att SD helst vill att Sverige ska se ut som på 60-70-talet och bakåt, innan "massinvandringen" av människor från "främmande" kulturer och skadliga religioner. Det är mycket prat om detta "folkhemmet" för att ge liv åt den svenska nostalgin och hur det var bättre förr. Nog därför som även diskursen kring SD också behandlar dåtiden.

Vill du leva i nutiden får du nog överväga att överge SD... 
    Vem vill leva i nutiden såsom det ser ut idag? Nog var Sverige ett bättre land utan denna utomeuropeiska massinvandring och all skit det för med sig.

Det kan alla med öppna ögon se.
Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012