• Tidsresenären 2012

FL:s Valbarometer - Juni 2012

Då var det dags igen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012
  • Tonårsmamman1
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 18:31:00 följande:
    Detta inlägg ger utlopp för hur förvirrad och ointelligent den genomsnittlige vänsterextremisten egentligen är.

Du använder alltså språket vänsterextremistiska och har tydligen kommit fram till att utomeuropeisk invandring skall vara mycket positiv för att vi redan har inhemska problem i Sverige? intressant!

Påståendet är givetvis enormt fel och då måste en nationalist eller demokrat förklara för kommunisten hur det ligger till eftersom kommunisten oftast inte förstår någonting överhuvudtaget.

Kommunisten tycker att det är bra att mordfrekvensen ökar i Sverige, att 14% står för 4,3% av alla mord tycker kommunisten är bra och vill därför öka på minoriteten som gärna mördar. smart? Nej!

Att 14% av alla "Svenskar" utgör 60% av Sveriges socialbidragstagare tycker kommunisten är underbart och vill därför ta in mer utomeuropeiska invandrare. Smart? Nej!

Att 14%(utländska entreprenörer) utgör över 40% av Sveriges fängelsekunder innebär en enorm överrepresentation av nybyggare i fängelserna och beskrivs tydligen som exotiskt, därför vill kommunisten öka andelen nybyggare i Sverige. Smart? Nej!

Kommunisten har likt Nalle Puh en väldigt liten hjärna än om bara den sistnämnda vill erkänna det.
    Kommunisten förstår således inte att dom 95 människor som BillyButtern postade i inlägget ovan idag skulle ha levat om kommunisten varit en god och ansvarsfull människa och röstat för Sveriges och dess invånares väl.

Kommunisten förstår oftast ingenting, åtminstone ingenting som har med godhet,solidaritet eller statistik att göra.
    Gud vad rädd jag blir. Vilka är farligast, kommunisterna eller muslimerna? Muslimerna ser jag ju vem det är. Visst alla kanske inte muslimer som ser ut som det, men det spelar ju ingen roll, det är ju ändå bara invandrare, skit samma.
    Värre är det med kommunisterna. Hur ser dom ut? Dumma som spån, verkar det som. Men hur skiljer jag då dom från Sverigedemokaterna, de är ju också dumma som spån?
  • Jean Pierre Barda
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-18 18:39:58 följande:
    Gud vad rädd jag blir. Vilka är farligast, kommunisterna eller muslimerna? Muslimerna ser jag ju vem det är. Visst alla kanske inte muslimer som ser ut som det, men det spelar ju ingen roll, det är ju ändå bara invandrare, skit samma.
    Värre är det med kommunisterna. Hur ser dom ut? Dumma som spån, verkar det som. Men hur skiljer jag då dom från Sverigedemokaterna, de är ju också dumma som spån?
    Det fanns tidigare en kvinna här på forumet som hette "Marlean" denna kvinna visste ingenting om någonting och ändå så var hon väldigt envis och skulle delta i diskussionen, pratade oftast om högerextremism och Hitler av någon anledning? Tyvärr uteblev övriga relevanta argument, du påminner om henne, nog om det!

Varför är Sverigedemokraterna dumma som spån? Vore tacksam om du kan berätta vad som är så "dumt" med deras politik? Som vanligt vill vi också läsa dom källförteckningar du kan hitta som bevis för din nya upptäckt.

Är deras invandringspolitik en ekonomisk förlust för Sverige eller tänker du på något annat?
  • Anghammarad
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 19:09:42 följande:
    Varför är Sverigedemokraterna dumma som spån?
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 18:31:00 följande:
    Kommunisten tycker att det är bra att mordfrekvensen ökar i Sverige, att 14% står för 4,3% av alla mord tycker kommunisten är bra och vill därför öka på minoriteten som gärna mördar. smart? Nej!
    Svar nog?
  • Tonårsmamman1
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 19:09:42 följande:
    Det fanns tidigare en kvinna här på forumet som hette "Marlean" denna kvinna visste ingenting om någonting och ändå så var hon väldigt envis och skulle delta i diskussionen, pratade oftast om högerextremism och Hitler av någon anledning? Tyvärr uteblev övriga relevanta argument, du påminner om henne, nog om det!

Varför är Sverigedemokraterna dumma som spån? Vore tacksam om du kan berätta vad som är så "dumt" med deras politik? Som vanligt vill vi också läsa dom källförteckningar du kan hitta som bevis för din nya upptäckt.

Är deras invandringspolitik en ekonomisk förlust för Sverige eller tänker du på något annat?
    Oj, det är OK för er att tala illa om kommunister men jag får inte tala illa om Sverigedemokrater? Olika regler för olika människor, ja det låter som Sverigedemokrsterna i ett nötskal. 
  • Jean Pierre Barda
    Anghammarad skrev 2012-06-18 18:38:54 följande:
    Har du som målsättning att bli bannad minst en gång om dagen eller?
    Nej men att få ett relevant svar ifrån en vänsterflummare vore trevligt? har försökt i över ett år utan framgång.

Önskar faktiskt att man kunde se någon form av tankegång i era åsikter, men man kanske måste inse att SD har 100% rätt då det tycks vara så svårt att ge ett endaste motargument .....
  • Jean Pierre Barda
    Tonårsmamman1 skrev 2012-06-18 19:15:16 följande:
    Oj, det är OK för er att tala illa om kommunister men jag får inte tala illa om Sverigedemokrater? Olika regler för olika människor, ja det låter som Sverigedemokrsterna i ett nötskal. 
    Nog om det, vi fyller upp en medelstor svensk stad varje år med MENA-invandrare(ca 40.000) vilka är fördelarna med det enligt dig?
  • Tonårsmamman1
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 19:38:19 följande:
    Nog om det, vi fyller upp en medelstor svensk stad varje år med MENA-invandrare(ca 40.000) vilka är fördelarna med det enligt dig?
    Varför svarar inte du på min fråga när jag måste svara på dina? 
    Olika regler för olika människor, SD i ett nötskal. 
  • Anghammarad
    Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 19:38:19 följande:

För att ha så höga tankar om din egen förträfflighet kommer du förbluffande ofta med uttalanden som inte bara är rena falsarier utan dessutom extremt lätta att motbevisa. Kan du sålunda ta fram statistik som visar att det kommer 40000 invandrare från dessa länder per år.

• Jean Pierre Barda
    Anghammarad skrev 2012-06-18 20:06:41 följande:

För att ha så höga tankar om din egen förträfflighet kommer du förbluffande ofta med uttalanden som inte bara är rena falsarier utan dessutom extremt lätta att motbevisa. Kan du sålunda ta fram statistik som visar att det kommer 40000 invandrare från dessa länder per år.

Motbevisa mig gärna, tror inte att jag har nämnvärt fel då jag nämner siffran 40.000 och jag orkar inte leta nu, men om vi har en total invandring på runt 100.000 så är det väl inte helt orimligt att 40.000 kommer ifrån det bidragssnyltande MENA?

Förövrigt är det onödigt att ens diskutera, vi har bevisligen en enorm nettokostnad pga invandring och det jag är mest intresserad av att veta är varför du är positivt inställd till något som är negativt för Sverige på alla plan?

Om du inte är korkad, vad beror det då på?
  • Lavish

Det blir miljöpartiet eftersom jag tycker miljön är den viktigaste frågan.

Invandrarna är bara en elefant i ditt vardagsrum TS.

Svar på tråden FL:s Valbarometer - Juni 2012