Jean Pierre Barda skrev 2012-06-18 18:31:00 följande:
Detta inlägg ger utlopp för hur förvirrad och ointelligent den genomsnittlige vänsterextremisten egentligen är.
Du använder alltså språket vänsterextremistiska och har tydligen kommit fram till att utomeuropeisk invandring skall vara mycket positiv för att vi redan har inhemska problem i Sverige? intressant!
Påståendet är givetvis enormt fel och då måste en nationalist eller demokrat förklara för kommunisten hur det ligger till eftersom kommunisten oftast inte förstår någonting överhuvudtaget.
Kommunisten tycker att det är bra att mordfrekvensen ökar i Sverige, att 14% står för 4,3% av alla mord tycker kommunisten är bra och vill därför öka på minoriteten som gärna mördar. smart? Nej!
Att 14% av alla "Svenskar" utgör 60% av Sveriges socialbidragstagare tycker kommunisten är underbart och vill därför ta in mer utomeuropeiska invandrare. Smart? Nej!
Att 14%(utländska entreprenörer) utgör över 40% av Sveriges fängelsekunder innebär en enorm överrepresentation av nybyggare i fängelserna och beskrivs tydligen som exotiskt, därför vill kommunisten öka andelen nybyggare i Sverige. Smart? Nej!
Kommunisten har likt Nalle Puh en väldigt liten hjärna än om bara den sistnämnda vill erkänna det.
Kommunisten förstår således inte att dom 95 människor som BillyButtern postade i inlägget ovan idag skulle ha levat om kommunisten varit en god och ansvarsfull människa och röstat för Sveriges och dess invånares väl.
Kommunisten förstår oftast ingenting, åtminstone ingenting som har med godhet,solidaritet eller statistik att göra.
Gud vad rädd jag blir. Vilka är farligast, kommunisterna eller muslimerna? Muslimerna ser jag ju vem det är. Visst alla kanske inte muslimer som ser ut som det, men det spelar ju ingen roll, det är ju ändå bara invandrare, skit samma.
Värre är det med kommunisterna. Hur ser dom ut? Dumma som spån, verkar det som. Men hur skiljer jag då dom från Sverigedemokaterna, de är ju också dumma som spån?