• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-13 13:18:51 följande:
    När du vuxit upp och blivit lite mera mogen så kanske du lär dej att män tänder på visuella ting medan kvinnor är mera emotionella.
    Japp, men jag är ingen traditionell kvinna så jag tror att det finns män som inte är traditionella män också. Surprice`????
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-13 13:18:51 följande:
    När du vuxit upp och blivit lite mera mogen så kanske du lär dej att män tänder på visuella ting medan kvinnor är mera emotionella.
    Förresten, VAD menar du att jag som kvinna tänder på då??? Berätta gärna för jag har aldrig fattat det!
  • Jellybeanbaby
    Janice01 skrev 2012-06-13 12:43:43 följande:
    Denna "störning" kallas sexdrift och finns hos det flesta av oss. Det vi andra ser som en mer skadlig störning är folk som har sådant sjukt kontrollbegär att de inte ens kan låta sina partners onanera som dom själva vill!
    DÄR SATT DEN!! *Applåder*

Samt: Även jag undrar om t ex TS onanerar på egen hand...
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-13 13:54:56 följande:
    ...eller Fridayyy...
    Varför undrar du det?? Det är ju inte det det handlar om?? Jag skiljer på porr och onani.
  • Fridayyy
    Fridayyy skrev 2012-06-13 13:32:38 följande:
    Förresten, VAD menar du att jag som kvinna tänder på då??? Berätta gärna för jag har aldrig fattat det!
    Svara på detta, ni som tror att alla män och kvinnor är en samlad grupp!
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-13 14:12:38 följande:
    Svara på detta, ni som tror att alla män och kvinnor är en samlad grupp!
    Tydligen har du lika svårt att läsa som din trosfrände här....
    Vi sa att män tänder på visuella saker medan kvinnor lite mera emotionella, dvs INTE samlad grupp....
  • Chazz Michael Michaels
    Janice01 skrev 2012-06-13 14:37:57 följande:
    Vi sa att män tänder på visuella saker medan kvinnor lite mera emotionella, dvs INTE samlad grupp....
    Vad av "män tänder på visuella saker medan kvinnor lite mera emotionella" är det som "vill säga" att man bara menar det generellt, dvs inte på individnivå? För jag ser ingen sådan hint i den texten om jag ska vara ärlig.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (våga vägra porr)
    Janice01 skrev 2012-06-13 14:37:57 följande:
    Tydligen har du lika svårt att läsa som din trosfrände här....

Och då fick ni repliken att ni generaliserar lite väl mycket. Men det är ditt problem i stora drag, du tror att du kan tala för ALLA även om du grundar dina åsikter enbart på eget tyckande och egna erfarenheter. Jag grundar mina egna val på subjektivt bedömande, men inte ALLA ANDRAS val. Det ligger en stor skillnad i detta.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-13 14:41:30 följande:
    Vad av "män tänder på visuella saker medan kvinnor lite mera emotionella" är det som "vill säga" att man bara menar det generellt, dvs inte på individnivå? För jag ser ingen sådan hint i den texten om jag ska vara ärlig.

Sedan kan du väl replikera på läsförståelsen., vilket blir rolig läsning eftersom den tryter en hel del hos dig själv.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!