• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (ja du..)
    Fridayyy skrev 2012-06-14 09:24:56 följande:
    Det är det jag har svårt att förstå, varför man inte kan "njuta" av att längtan till att senare ha sex med frugan???Varför man genast måste surfa in på porrsidor så fort man känner lite lust? Verkar som många tar till det och många verkar dämpa sin lust och har sedan inte sex på kvällen med sin partner. FAST det är bara partners som vittnar om detta, den som porrsurfar verkar inte tycka att det är ett problem.
    Nej man måste inte porrsurfa genast så fort man känner lite lust. Ja man kan också njuta av längtan till att senare ha sex med frugan, men ibland är man sugen på att surfa också. Och sedan ha sex med frun. Som sagt, gör man det för att dämpa sin lust och sedan inte vill ha sex med partnern så är det en annan femma. Och hör man till minoriteten som inte längre fungerar sexuellt utan porr så bör man söka hjälp.
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-14 12:28:49 följande:
    Fjollor till män???

Men du svarar ju inte på hur jag som kvinna tänder emotionellt? Vad menas med det egentligen??? Och varför använder du porr då? Är du MAN?

Ja vi är några stycken som är 98% säker på att "hon" har en dingelidong mellan benen och snaran börjar dras åt nu.
  • Anonym (våga vägra porr)
    Anonym skrev 2012-06-14 13:25:42 följande:

Ja vi är några stycken som är 98% säker på att "hon" har en dingelidong mellan benen och snaran börjar dras åt nu.
  • Chazz Michael Michaels
    Janice01 skrev 2012-06-14 11:33:58 följande:
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.
    Uppenbarligen.

/ Fjolla till man
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
    Janice01 skrev 2012-06-14 11:33:58 följande:
    Vadå för helvete?
    Generaliisering eller inte, sanniongen är sådan.
    Sedan finns det fjollor till män som fungerar på annat sätt bla.

Generaliseringar är inte samma sak som sanningen.

" En överförd betydelse i allmänt språk betecknar ett övergripande antagande, som kan ge missvisande information om enskilda fall."

Använd SAOL ibland. Det ökar både läs och skrivförståelse, generellt.  
  • Chazz Michael Michaels
    Anton Chigurh skrev 2012-06-14 12:26:19 följande:
    Struts. Ni menar struts. Och inget annat....
    Ja jävlar, det missade jag :O
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:34:11 följande:
    Uppenbarligen.

/ Fjolla till man

...en fjolla till man med integritet, dessutom.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-14 13:36:12 följande:
    ...en fjolla till man med integritet, dessutom.
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
  • Anonym (Tjej)

Herregud vad är problemet, dom flesta porrsurfar säkert någon gång, både tjejer och killar. Jag är tjej och porrsurfar ofta

Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 13:38:39 följande:
    Integritet eller inte, jag är man och inser att mitt liv är bättre utan porr (det har inte alltid varit så).

Trots det kommer jag aldrig att bli en moraltant som ser ner på porrtittare och hatar porr - jag kan förstå att det finns andra som går igång på det mer än vad jag gör, och det är i så fall deras ensak.

Trött blir jag när jag förväntas göra eller vara eller tycka för att jag råkar tillhöra en grupp (i det här fallet gruppen män).
    Different strokes for different folks, men det är skönt att läsa från/om en person som tänker själv.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!