• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (våga vägra porr)
    Janice01 skrev 2012-06-14 14:01:47 följande:
    Jag har aldrig sagt att jag inte tänder emotionellt! Jag har bara sagt att jag ÄVEN tänder på porr, vilket det absolut flesta kvinnor gör.

Du kanske är som en dator som bara är det ena ellerr det andra, vi andra kan gilla lite av varje.

Mn du menar att män int ekan variera, det skriver du i inlägg efter inlägg. Är män datorer?
  • Fridayyy
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-14 14:13:53 följande:
    Mn du menar att män int ekan variera, det skriver du i inlägg efter inlägg. Är män datorer?
    Jag fattar inte heller vad det är för killar som bara ska ha det visuella?? Och på ett enda sätt? Jag tycker nog att män är ofta minst lika emotionella, allt annat vore jui tragiskt??
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-14 14:11:13 följande:
    Jag har inte kollat på dina ben!

Jag tänkte du kunde beskriva HUR MAN TÄNDER EMOTIONELLT??? Menar du att det ska vara känslor med eller??
    Du ser väl min avatar....
  • Fridayyy
    Janice01 skrev 2012-06-14 14:17:56 följande:
    Du ser väl min avatar....
    Nja, det syns inte så väl på min skärm. Dessutom är det många män i detta forum som har bilder på kvinnor och vice versa.

Kan du berätta hur jag tänder emotionellt så kan jag veta om jag är en riktig kvinna!
  • Chazz Michael Michaels
    Själv är jag fyra amerikanska sjungande präster som vill ta på varandra. 
    Fattig student skrev 2012-06-14 13:56:19 följande:
    Du verkar så vettig. Jag "passar" dig till nästa liv.
    Mycket ska man höra (läsa) innan öronen (ögonen) trillar av (ur)...
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Chazz Michael Michaels

Jag är förresten fyra gråklädda pastorer. Kolla min avatar om ni inte tror mig!

• Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 14:32:27 följande:
    Jag är förresten fyra gråklädda pastorer. Kolla min avatar om ni inte tror mig!
    Imponerande! Själv är jag en maskros! Ett jävla ogräs! Fast ganska vacker.
  • Chazz Michael Michaels
    Fridayyy skrev 2012-06-14 14:09:56 följande:
    Men vem är moraltant? Är det jag för att jag inte vill leva med en som behöver porr??
    Moraltant vete fan. Den åsikt jag har om dig är att du har en (för mig) väldigt underlig syn på det här med egentid kontra familjetid och egna intressen som partnern inte är intresserad av. Huruvida du är en moraltant eller inte kan jag inte uttala mig om. Att du väljer partner utifrån kriterier du själv ställt upp är i alla fall inte moraltantigt i sig.
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-14 14:34:46 följande:
    Moraltant vete fan. Den åsikt jag har om dig är att du har en (för mig) väldigt underlig syn på det här med egentid kontra familjetid och egna intressen som partnern inte är intresserad av. Huruvida du är en moraltant eller inte kan jag inte uttala mig om. Att du väljer partner utifrån kriterier du själv ställt upp är i alla fall inte moraltantigt i sig.
    Fast jag vill nog faktiskt vara en moraltant, det är ganska trevligt.

Jo men det där med egentid beror på att vi håller på med så mycket så vi hinner inte ha egentid, jag rensar kattlådan eller hänger tvätt på min egentid...kanske vi skulle prioritera annorlunda men just nu är det så i vårt liv. På gränsen till nervsammanbrott...Obestämd
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-14 13:42:42 följande:
    Tycker du att mina ben ser så manliga ut???

Vet du inte vad emotionell betyder så finns ju alltid hjälp att få....

Jag kan med raka benen och dra på mig ett par strumpbyxor, så kan du få se hur lätt det är. Oss män emellan.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!