• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-13 14:53:13 följande:
    Du menar att Janice är rätt person att göra det?

Det är "hon" definitivt inte
  • Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-13 14:52:21 följande:
    Nu blev det roligt igen, kan du vara snäll och googla subjektiv och sedan objektiv?

eller, jag gör det lätt för dig

Subjektiv, term för en personligt färgad, eventuellt osaklig bild. Motsats till objektiv.

Jag talar om för r att jag grundar mina åsikter på personliga erfarenheter när det gäller mig själv. Vad är det roliga i det, tycker du?
    Var det läsförståelsen igen? 

Hahaha ännu en gång gör du bort dej! Du är fasen mej inte sann!

JA!!!! Precis som jag skriver så tycker jag att du ÄR SUBJEKTIV och väldigt naiv i det du skriver.
    Varför har du föresten sådant agg mot porr?
  • Anonym (våga vägra porr)
    Anonym skrev 2012-06-13 14:57:55 följande:

Det är "hon" definitivt inte

;)
    Anonym skrev 2012-06-13 14:58:18 följande:
    Hahaha ännu en gång gör du bort dej! Du är fasen mej inte sann!

JA!!!! Precis som jag skriver så tycker jag att du ÄR SUBJEKTIV och väldigt naiv i det du skriver.
    Varför har du föresten sådant agg mot porr?

Men snälla du, om du läser mitt inlägg så deklarerar jag tydligt att jag är subjektiv (personligt färgad), sedan gör du dig rolig över det?

Du misstog att jag skrev OBJEKTIV och du trodde att jag gör bort mig, men det blev fel.

Jag har skrivit varför jag personligen inte vill ha porr i mitt hem. Du som är så bra (?) på att läsa borde ha noterat det. 

Du är inte sann, du måste väl anstränga dig för att klanta dig så grovt?    
    Anonym skrev 2012-06-13 14:49:42 följande:
    Ja du är ju verkligen subjektiv i dina uttalanden! LOL!
    Varför "lol"? Jag ÄR subjektiv. Vad är det du inte fattar?
  • Anton Chigurh

Jag tycker nog att porr kan vara trevligt, ta tex dom DANSKA teckenfilmer, dom är ju för jävla bra. I ett tidigare liv var jag tillsammans med en vacker kvinna som sket fullständigt i att jag glodde på porr. Minns vid ett tillfälle att jag klapp ett six-pack Elefantöl under tiden jag avverkade en av teckenrullarna och hon stod i köket å fixade med maten, och filmen blev roligare för var öl som gled ner, och tanten flabbade nästan, obs nästan, lika mycket som mig trots att hon inte tittade. Hon gladdes åt min glädje. Ja.

Efter filmen var jag in i helvete upprymd så maten fick vänta en stund vilket tanten inte hade något som helst emot.

Så det finns porr som är bra. Och så finns det porr som är jävligt bra....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-13 14:51:01 följande:
    Varför skall du föresten moralpredika när Janice försöker på ett enkelt sätt förklara för lill-flicka en del av skillnaderna mellan män och kvinnor????
    Ja men berätta för mig hur man tänder emotionellt om man är kvinna! Varför tittar kvinnor på porr då??
  • Mr Espresso
    Fridayyy skrev 2012-06-13 15:20:51 följande:
    Ja men berätta för mig hur man tänder emotionellt om man är kvinna! Varför tittar kvinnor på porr då??
  • Anonym (ja du..)
    catdancing skrev 2012-06-13 08:08:12 följande:
    Tack för ditt inlägg, nä jag kräver inte att han ska förstå mig, men jag vore glad om han försökte och det kände jag att han gjorde efter vår diskussion. Jag kräver inte heller att han ska sluta porrsurfa jag har inte sagt ett ljud om det och tänker inte göra det heller. Nu känner jag väl att surfa du om du vill men låt mig slippa upptäcka det, så får väL han acceptera att jag sitter och surfar på snygga, unga, sexiga killar..... Att jag reagerade så som jag gjorde var att han uppenbarligen hade surfat på kvällen när jag jobbade och när jag kom hem så var han påtagligt sugen på sex, vilket jag inte hade något emot och när jag sedan upptäcker att han surfat på kvällen när jag inte var hemma så är det ju inte så kul att inse att han blivit upphetsad av det och inte av mig, då känns det ju som om jag bara är föremålet för att han ska få utlopp för sin upphetsning. Har han problem med det så är det bättre att han säger det så hjälps vi åt., jag har inga problem med att hetsa upp honom och förföra honom.  Vi har tidigare suttit och surfat på olika sexställningar och lite leksaker och kollat på fina bilder på Lustjakt, se och det är en helt annan sak. Hans impotens kan vi prata om och det har inte inträffat efter den gången. Min älskling är en känslig kille som blir påverkad av bråk och stress. Men jag tror också att OM han porrsurfar så identifierar han sig med killarna där som då genom bilder och videos kan uppfattas som dominanta och intiativtagande och det stämmer inte med min killes personlighet. Det kände jag också den kvällen, han ville så mycket men hjärnan och kroppen hängde inte riktigt med. Vårt sexliv har också gått från att älska till att ha sex sedan han börjat porrsurfa. 
    Det där med att porrsurfa och bli kåt för att sen ha sex med frun för att få utlopp för kåtheten... det funkar inte riktigt så, snarare tvärtom; jag är kåt men min fru är inte hemma så jag porrsurfar ibland i väntan på att hon kommer hem. Men det förändrar inte min åtrå och kärlek till min fru, och det är ändå det som är viktigast. När det går så långt att man inte vill ha sex med frun men gärna porrsurfar, då är det dags att bli orolig. Sen att det finns mycket dålig porr idag, det är en annan femma, man får leta och sålla för att hitta något som känns äkta. Tråkigt om du upplever att det bara är sex och inget älska längre. Jag gillar variationen, inleda med att kyssas och älska för att övergå till sex och sen tillbaka till älska igen. Hoppas ni hittar en medelväg som bägge trivs med.
  • Anonym (ja du..)
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-12 23:19:39 följande:
    Problemet är...?
    Det är inget problem, det är ett objektivt iakttagande.

Och det var riktat till de som inte bemödade sig med att läsa vad siten du länkade till handlade om. Vid en snabb titt får man uppfattningen om att den handlar om att porr leder till potensproblem och förstörd förmåga att ha sex, men tittar man närmare så ser man att den handlar om människor som efter mycken porrkonsumtion har fått problem med potensen utan porr som stimuli =en speciell form av porrberoende. Sedan finns där tips och råd för dessa människor hur de ska ta sig ur sitt problem. Och precis som med nära stående till människor med andra beroenden målar de naturligtvis upp en svart bild av porr generellt.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!