• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Fridayyy

Skulle JAG har behov av att kolla på porr så skulle det vara när jag tröttnat på mitt eget sexliv och när jag finner karln hemma tråkig och det är säkert fler som tänker som mig så var inte så j*vla naiva och tro att alla tänker på sin partner. Jag tror de flesta killar INTE tänker på sin egen tjej när de sitter där. Har jag fel?

• Anonym (våga vägra porr)
    Fridayyy skrev 2012-06-25 08:45:45 följande:
    Skulle JAG har behov av att kolla på porr så skulle det vara när jag tröttnat på mitt eget sexliv och när jag finner karln hemma tråkig och det är säkert fler som tänker som mig så var inte så j*vla naiva och tro att alla tänker på sin partner. Jag tror de flesta killar INTE tänker på sin egen tjej när de sitter där. Har jag fel?

Hela tanken med porr är väl att få tillgång till andra kvinnor än sin egen, att få ha sex i tanken med andra utan att vara otrogen så att det blir tjafs. Porren behöver du inte uppvakta, prata med eller visa omtanke om heller. Den finns alltid där, beredd. 
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:15:08 följande:
    Hela tanken med porr är väl att få tillgång till andra kvinnor än sin egen, att få ha sex i tanken med andra utan att vara otrogen så att det blir tjafs. Porren behöver du inte uppvakta, prata med eller visa omtanke om heller. Den finns alltid där, beredd. 
    Och den tanken är utmärkande för just porr menar du? Du kan inte se att erotisk litteratur, romantiska filmer och dylikt fyller precis samma syfte i grunden?
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-25 10:19:32 följande:
    Och den tanken är utmärkande för just porr menar du? Du kan inte se att erotisk litteratur, romantiska filmer och dylikt fyller precis samma syfte i grunden?
    Jag replikerade på att män tänker på sin egen partner när han ser på porr, inget annat. Jag vågar påstå att det är ytterst ovanligt.
  • OlleSQ
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-25 10:21:46 följande:
    Jag replikerade på att män tänker på sin egen partner när han ser på porr, inget annat. Jag vågar påstå att det är ytterst ovanligt.
    Baserat på vad?
    OlleSQ skrev 2012-06-25 10:23:31 följande:
    Baserat på vad?
    På vad jag lärt mig under mitt liv, de män jag träffat, de böcker i ämnet som skrivits, samtal med terapeuter osv. Jag har tagit ansvar för min åsikt och jag har grundligt studerat ämnet eftersom det har varit ett problem för mig.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 00:41:39 följande:
    Skärpning nu, kommer du inte ihåg vad du själv skrev?
    "Kvinnor fattar det [att män behöver porr/JBB:s ant] samtidigt som män fattar att vi kvinnor behöver en älskare ibland. Inte för att BYTA UT mannen, utan för att ha som KOMPLEMENT. Någon som ger det mannen inte ger."
    /någravägrarporr
    REPRIS: Du likställer porr med otrohet!!

Lycka till med att ha ett väldigt ensamt tråkigt liv. Eller du kanske är en av de där extrem-tokfeministerna som likt bloggerskan NoBoyToy likställer heterosexuellt samlag som att "mannen runkar av inuti kvinnan"???
    Min kille och jag har ett porrfritt liv tillsammans. Man behöver inte alls bli ensam om man väljer bort porr Skrattande
  • Fridayyy
    Men hur många romantiska filmer visar bara romantik? De försöker ju i alla fall att göra nåt mer med dessa filmer, ev blanda in humor eller bra skådisar eller försöka vinna nåt pris för bra handling.
  • Anonym
    Anonym (Bunny) skrev 2012-06-25 01:16:16 följande:
    Tråkigt att du har en sådan syn på porr.

Att det finns fler nakna ensamma tjejer i porr tror jag bara beror på att porrindustrin mestadels riktar sig till män och en naken kvinnokropp lockar till mer fantasi för mannen än vad en man och en kvinna gör (det kan även vara så att mannen känner sig olustig med att se en annan killes könsorgan). Detta betyder fortfarande inte att han fantiserar om att vara otrogen med en annan kvinna. Han bara tittar på kroppen och fantiserar om sex. Han kanske även har med sin partner i fantasierna eller fantiserar om att hans partner är kvinnan i filmen. Det betyder inte att han inte vill vara med sin partner i verkliga livet, han vill bara fantisera lite. Jag ser inte det negativa i det. 

Jag är en kvinna som gillar porr och har inte intresse för någon annan än min pojkvän. Inget jag tittar på kan ändra på det.

Det enda jag skulle ha problem med som flickvän till en som ibland porrsurfar är om min pojkvän återkommande skulle kolla på porr med en och samma kvinna och börja fantisera om denna som person. Det är en helt annan sak och först då kanske man kan börja jämföra det med fantasier och otrohet. Detta tror jag dock är väldigt ovanligt bland folk som har partners.
    Jaså, en man kollar på en annan naken kvinna, men fantiserar minsann att det är hans "egna" kvinna han tittar på/knullar i fantasin. Det där tror jag inte på. Det är betydligt lättare att istället be sin kvinna skicka nakenbilder på sig själv så han har nått att titta på..
  • Fridayyy
    Och om man nu sätter sig för att se på romantisk film som komlement i sitt liv, varför gör man det då istället för att själv skaffa sig en drömprins??? Nej, jag är ingen drömmare själv och har så svårt att förstå mig på de som drömmer sig bort, det är väl där mitt problem ligger. Jag handlar istället för att drömma.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!