• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • EnAnonumius
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-19 15:34:11 följande:
    Klart fulare än katter. Såna där nakenkatter typ den Rachel hade i "Vänner" undantagna.
    Allt är subjektivt.. Allt är subjektivt. 

Men jag håller med "kisse" är en knepig omskrivning..
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Ridmi

Du ska nog inte känna dig utkonkurrerad av tjejerna på nätet. Män fantiserar i bilder och kvinnor i romantiska noveller. Är ert sexliv aktivt och bra är porr för din man en morot för att göra sexlekarna än mer fantastiska för dig. 

Skulle han mot förmodan föredra nätet mer än dig. Ja då är det tillåtet slå något hårt i huvud på honom

• Fridayyy
    Ridmi skrev 2012-06-19 15:47:47 följande:

Du ska nog inte känna dig utkonkurrerad av tjejerna på nätet. Män fantiserar i bilder och kvinnor i romantiska noveller. Är ert sexliv aktivt och bra är porr för din man en morot för att göra sexlekarna än mer fantastiska för dig. 

Skulle han mot förmodan föredra nätet mer än dig. Ja då är det tillåtet slå något hårt i huvud på honom

Menar du att du tror på den dyngan?? Romantiska noveller??? FASIKEN vad tråkigt!
  • Ridmi
    Fridayyy skrev 2012-06-19 15:56:46 följande:
    Menar du att du tror på den dyngan?? Romantiska noveller??? FASIKEN vad tråkigt!

skulle aldrig komma på tanken tro på noveller innehåll, vist är det tråkigt, himla tråkigt
  • Fridayyy
    Ridmi skrev 2012-06-19 16:09:55 följande:
    skulle aldrig komma på tanken tro på noveller innehåll, vist är det tråkigt, himla tråkigt
    Inte tro på dem, inte ens ha dem som underhållning. Men jag är väl inte den enda tjejen på detta jordklot som tycker sånt är tråkigt?
  • Fridayyy
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-19 15:34:11 följande:
    Klart fulare än katter. Såna där nakenkatter typ den Rachel hade i "Vänner" undantagna.
    Så snyggast är katter, sen penisar och sist Rachels katt??? Skrattande

Det är ganska konstigt att man gillar sin egen mans "kisse" men äcklas ganskas mycket av andras...? Blottning är ju ex väldigt äckligt.
  • Fridayyy
    catdancing skrev 2012-06-19 15:35:52 följande:
    Yes har förstått det, Så nu har jag en skitsnygg halvnaken kille som startskärm på mobilen. Men det är då sant. Vill han ha mig så får han visa det. Annars kan han fortsätta glo på datorn eller leta upp något annat.
    Varför bara halvnaken????
  • catdancing
    Ridmi skrev 2012-06-19 15:47:47 följande:

Låter suveränt, Tack! Ett av de bästa inläggen av alla dessa på denna tråden. Äntligen någon som fattar vad som behöver skrivas!!!!Solig
  • catdancing
    Fridayyy skrev 2012-06-19 17:09:13 följande:
    Varför bara halvnaken????
    Hahahah hittade ingen helnakenSkrattande
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!