• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (Lägg ner!)
    catdancing skrev 2012-06-09 06:23:40 följande:
    Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10

Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09

Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

Lite porr är väll inget? Värre om han haft sex "in the real Word?" lägg ner ts! Han kommer fortsätta att kolla porr, även om du inte vill.. Sad but true!
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-18 21:26:40 följande:
    "jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?"

LOLOLOL TROLL!

Du är för ROLIG! Vet du inte att det finns högst erotiska kopparstick från 15-1600talet, skapta för främst männens onani?

Jag ska berätta en hemlighet. Folk onanerade redan före jesu tid.
    Anledningen är att ni säger att det inte går att onanera UTAN porr och vad jag vet fanns det inte porrfilm på 1800-talet och jag tror knappast att männen jämt satt och letade upp bilder på sex när de skulle onanera, men vill ni tro att det var så...ok!
  • Fridayyy
    EnAnonumius skrev 2012-06-18 23:37:06 följande:
    Ja och självklart är ju inte midsommarstången en fallossymbol och marken som midsommarstången är nedstucken i skall ju knappast symbolisera kvinnas sköte.  Drömmer
    Jo men det är väl knappast nån som smyger ut och onanerar till en jävla midsommarstång???
  • Janice01
    Fridayyy skrev 2012-06-19 08:04:32 följande:
    Anledningen är att ni säger att det inte går att onanera UTAN porr och vad jag vet fanns det inte porrfilm på 1800-talet och jag tror knappast att männen jämt satt och letade upp bilder på sex när de skulle onanera, men vill ni tro att det var så...ok!
    Det har hittats porrmotiv i grottor från tider före Jesus, så porren har funnits i hela vår tid på ett eller annat sätt!

Har du aldrig hört talas om "Franska bilder" från 1800-talet?
  • EnAnonumius
    Fridayyy skrev 2012-06-19 08:06:00 följande:
    Jo men det är väl knappast nån som smyger ut och onanerar till en jävla midsommarstång???
    Du vet väl inte om det finns bögar som har någon knepig preferens , som gärna skulle runka till en midsommarstång?

Du vet midsommarstången är en fallossymbol (kuksymbol)  som sagt.
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Fridayyy
    EnAnonumius skrev 2012-06-19 12:10:28 följande:
    Du vet väl inte om det finns bögar som har någon knepig preferens , som gärna skulle runka till en midsommarstång?

Du vet midsommarstången är en fallossymbol (kuksymbol)  som sagt.
    JA! Det vet jag! Vaddå bögar, finns det inte tjejer?
  • catdancing
    Anonym skrev 2012-06-18 14:11:51 följande:
    Vadå, måste namnet på det manliga könsorganet vara manligt? Du har ju åsikter helt uppåt väggarna, och förbjuda våldsfilmer? Dina barn kommer ju bli socialt missanpassade som varken får kolla porr eller våld.
    Inget fel på Kisse! Kissan hade kanske låtigt konstigt. Nisse är ett trevligt namn på mannens kön
  • catdancing
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-18 14:14:13 följande:
    Kisse? Det kan ha varit den konstigaste omskrivning för kuken jag någonsin sett.

Kissekatter är söta. Penisar är fan ganska fulFua när man tänker efter. 
    Fula är de väl ändå inte
  • Chazz Michael Michaels
    catdancing skrev 2012-06-19 15:32:51 följande:
    Fula är de väl ändå inte
    Klart fulare än katter. Såna där nakenkatter typ den Rachel hade i "Vänner" undantagna.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • catdancing
    Anonym (Lägg ner!) skrev 2012-06-18 23:45:32 följande:
    Lite porr är väll inget? Värre om han haft sex "in the real Word?" lägg ner ts! Han kommer fortsätta att kolla porr, även om du inte vill.. Sad but true!
    Yes har förstått det, Så nu har jag en skitsnygg halvnaken kille som startskärm på mobilen. Men det är då sant. Vill han ha mig så får han visa det. Annars kan han fortsätta glo på datorn eller leta upp något annat.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!