• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 13:50:44 följande:
    Hehe...ska vi jämföra dem??? Kisse???? Det lät ju inte så manligt...Skrattande
    Manligt? det är ett finare namn för kuk ju! Min kisse blir allti hård av porr.
  • Anonym
    Fridayyy skrev 2012-06-18 13:50:44 följande:
    Hehe...ska vi jämföra dem??? Kisse???? Det lät ju inte så manligt...Skrattande
    Vadå, måste namnet på det manliga könsorganet vara manligt? Du har ju åsikter helt uppåt väggarna, och förbjuda våldsfilmer? Dina barn kommer ju bli socialt missanpassade som varken får kolla porr eller våld.
  • Chazz Michael Michaels

Kisse? Det kan ha varit den konstigaste omskrivning för kuken jag någonsin sett.

Kissekatter är söta. Penisar är fan ganska fula när man tänker efter. 

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-06-18 14:14:13 följande:
    Kisse? Det kan ha varit den konstigaste omskrivning för kuken jag någonsin sett.

Kissekatter är söta. Penisar är fan ganska fula när man tänker efter. 
    Du har väl själv en kisse? Även om den kanske inte är så stor.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym skrev 2012-06-18 15:04:48 följande:
    Penis, ja. Katt, nej.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Fridayyy
    Anonym skrev 2012-06-18 15:04:48 följande:
    Jag har 4 katter, plus min mans kisse då då....=)
  • Jellybeanbaby
    Fridayyy skrev 2012-06-18 09:44:19 följande:
    Nej, det har jag ingen aning om, trodde de gjorde det för att tjäna pengar?? 

jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?
    "jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?"

LOLOLOL TROLL!

Du är för ROLIG! Vet du inte att det finns högst erotiska kopparstick från 15-1600talet, skapta för främst männens onani?

Jag ska berätta en hemlighet. Folk onanerade redan före jesu tid.
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-18 21:26:40 följande:
    "jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?"

LOLOLOL TROLL!

Du är för ROLIG! Vet du inte att det finns högst erotiska kopparstick från 15-1600talet, skapta för främst männens onani?

Jag ska berätta en hemlighet. Folk onanerade redan före jesu tid.
    Haha. Du har ju fan ingen aning om vad som menas med "troll".
  • lykantrophona

jag undrar så hur folk gjorde på 1800-talet??? Det var väl ingen som onanerade då?
    Menar du att ingen onanerade då, eller menar du att det inte gjordes någon porr då, och försöker vara lite ironisk eller något?

För självklart onanerades det på 1800-talet. Och det fanns erotik då också. Vet du, det fanns sexleksaker förr också!
  • EnAnonumius

Ja och självklart är ju inte midsommarstången en fallossymbol och marken som midsommarstången är nedstucken i skall ju knappast symbolisera kvinnas sköte.  Drömmer
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!