• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (MIa)

Har 90 H som stannat kvar trots att jag ammat två barn

• Robban35
    ÅsaS skrev 2012-07-03 23:00:16 följande:
    Lite... osannolikt att alla dessa storleksangivelser stämmer. Då måste familjeliv vara det bystigaste stället på jorden... 

Jag håller med. Låter osannolikt. Jag tycker..... Upp till bevis....bifoga bilder så vi får se
  • Exception

Lite... osannolikt att alla dessa storleksangivelser stämmer. Då måste familjeliv vara det bystigaste stället på jorden... 

Ikke alls osannolikt eftersom de flesta har fel storlek i bh. Skulle alla kvinnor köpa rätt storlek så skulle sortimentet på bh se helt annorlunda ut på t.ex H&M m.m.
  • Platypus

Tror inte att det är så osannolikt. Jag tror det är fler med stor byst som svarar på denna enkäten, jämför med andra "sex" enkäter som nog inte heller speglar verkligheten.
  • Anonym (carro)

Lite olika på olika märken men 75 I är de flesta.

• bebbi

Ja har iof inplantat så de kan ju vara den anledningen till att ja har såpass stora hade 75 b innan

• Anonym

Ujuj vilkaa boobisar alla har! Jag har 75 a..

• Stinger

Vore häftig om ni ville lägga upp lite bilder på era bröst...

Svar på tråden BH-storlekar?