BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
Använder aldrig bh till vardags, bara nån enklare träningsbh/top när jag tränar. Mätt med måttband nån gång, och skulle då enligt tabeller ha a-kupa, men när jag har letat efter nån snygg bh har jag aldrig träffat på nån med a-kupa som sitter vettigt, de ser alla för små ut och som att brösten ska krypa ur. Och när jag går upp i kupstorlek så brukar jag vid C hitta nån som sitter rätt på kroppen så att brösten ligger i kupan och inte väller ut, men då fyller de inte ut.
Antar att det handlar om att hitta rätt modell och inte bara rätt storlek, men eftersom bara ett tajt linne eller vilken mjuk trikåtop som helst funkar för mig, så har jag inte direkt sprungit och letat efter bra bh.
Fan va kåt man blir när man läser om alla enorma juver i tråden...
Just nu har jag 70 J men skulle behöva en kup-storlek större, har inte hittat större i Sverige tyvärr. Innan graviditeten hade jag 80D och nu efter gick jag till en riktigt underklädesaffär och fick hjälp. Vilken skillnad! Alla borde gå och ta reda på vilken storlek dom egentligen har. Nu känner jag inte av bh:n längre mer än tyngden brösten ger då. När babyverksaden är helt klar blir det att förminska så jag kan hitta kläder som passar igen :)
Borde vara förbjudet att förminska pattar.
75E.
Mina bröst är perfekta faktiskt. Vill inte ändra ett dugg.