• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (carro)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-07-08 17:12:05 följande:
    Jo det kan ju jag också fattar, men det kan ju vara så att man inte vill ha det och man har fått det;(
    Tur då att "Anonym" inte bestämmer över dig.

Ser själv fram emot mindre bröst så småningom, när allt barnafödande är klart och ingen mer ska ammas.
  • Anonym (Mumin)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-07-08 18:07:01 följande:
    haha, ja men ska jag sätta en annons i tidningen då eller?

Haha, räcker med att inte vara anonym på FL.
  • Anonym (Nöjd)

Jag har 80D! Trivs som det är faktiskt och vill INTE ha större... skulle inte ha något emot att ha lite mindre heller. Känns alltid som om man "visar för mycket" när man har stora bröst och har linne på sig, jämfört med om någon med mindre kupa haft det. Känns som om det är många som tittar ner i urringningen på en ... 

Tycker det känns lite som om brösten är i vägen ibland, kan inte ens tänka mig hur det känns för er som har större än jag!  

• Stinger

Alla mina kvinnor har varit storbystade.... Den största hade k kupa... Heaven..

• Anonym (Mumin)
    vinglafram skrev 2012-07-07 08:12:03 följande:
    80E i vanliga fall.

I vanliga fall? och nu har du större för att du är gravid?
  • Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-08 22:45:28 följande:
    Alla mina kvinnor har varit storbystade.... Den största hade k kupa... Heaven..
    jag har k det är ingen höjdare 
  • Anonym (Platt tjej)

Jag är 18, ganska kort och smal och har väldigt små bröst. Brukar för det mesta ha svårt att hitta en bh som fungerar för mig eftersom mina bröst är så små, så jag går oftast utan. Vissa 65AA fungerar någorlunda, men det är ingen som sitter perfekt för mig

• Stinger
    Anonym (Tjej) skrev 2012-07-09 12:48:32 följande:
    jag har k det är ingen höjdare 

Jag tycker det är en riktig höjdare...
  • Anonym (Tjej)
    Stinger skrev 2012-07-09 14:23:18 följande:
    Jag tycker det är en riktig höjdare...
    Varför ?
  • Stinger

För att jag älskar och avgudar stora tunga gärna hängbröst. Gillar inte inlägg.

Svar på tråden BH-storlekar?