BH-storlekar?
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!
Jag har 80D! Trivs som det är faktiskt och vill INTE ha större... skulle inte ha något emot att ha lite mindre heller. Känns alltid som om man "visar för mycket" när man har stora bröst och har linne på sig, jämfört med om någon med mindre kupa haft det. Känns som om det är många som tittar ner i urringningen på en ...
Tycker det känns lite som om brösten är i vägen ibland, kan inte ens tänka mig hur det känns för er som har större än jag!
Alla mina kvinnor har varit storbystade.... Den största hade k kupa... Heaven..
Jag är 18, ganska kort och smal och har väldigt små bröst. Brukar för det mesta ha svårt att hitta en bh som fungerar för mig eftersom mina bröst är så små, så jag går oftast utan. Vissa 65AA fungerar någorlunda, men det är ingen som sitter perfekt för mig
För att jag älskar och avgudar stora tunga gärna hängbröst. Gillar inte inlägg.