• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (Mumin)
    Ida9007 skrev 2012-08-09 19:21:34 följande:
    Vet ej om jag skrivit i denna tråden men har 80 H, ej fejk. Kan även ha I kupa beroende på bh modell osv.
    Har du syster eller mamma med stora bröst oxå?
  • Ida9007

Nej vill jag inte påstå, Syster min har väl d-e kupa tror jag. Mamma min någonstans mellan e-f skulle jag tro :P.

• Anonym (Mumin)
    Ida9007 skrev 2012-08-11 17:02:55 följande:
    Nej vill jag inte påstå, Syster min har väl d-e kupa tror jag. Mamma min någonstans mellan e-f skulle jag tro :P.

Vad får du för reaktioner från omgivningen när du har så stora bröst`?
  • Anonym

65 H.
    Tycker inte de ser så stora ut som de är. 

• Ida9007

Nu för tiden inga, eller beror på klädsel, framhäver jag dom så blir de ju blickar och någon kommentar..

I tonåren va de ju "värre" så att säga. Killar som låtsades att snubbla för att ramla in i en med en hand över brösten osv..

• Anonym

Jag har 70B nu. Ibland 70C. Ibland tom 75A :/ Mina bröst pendlar minst en storlek varje månad efter menscykeln..

• Anonym
    linamums skrev 2012-08-02 08:45:32 följande:

Men då behöver du ingen bh egentligen va ? Alltså en 65 B är ju som en 70 À .Och a är vel liks med noll eller ?
    Nej så är det inte. Siffrann mäter hur bred man är runt ryggen. Jag har väldigt smal midja och är liten runt ryggen, även om brösten växer så går jag inte upp i siffran. Har tex 70 C ibland, ibland 70B när dom är mindre. 75 är för stort runt kroppen, kupan är ju själva bröstet..
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-11 13:02:13 följande:
    Jag avskyr snacket om bh-storlekar! Det är omöjligt att säga en kupstorlek och på det sättet avgöra hur stora tuttar någon har utifrån det! Allt beror på förhållandet mellan kup och bandstorlek!
    Jag kan alltså ha:
    80 A
    75 B
    70 C
    65 D
    60 E

Ser ni sambandet? Ju större kupa, desto mindre band! Någon som vill gissa hur stora lökar jag har? En handfull, eller som en mindre vattenmelon?;P

Jag väljer att ha mindre kupstorlekar och större band, då jag tycker att det är bekvämare! Men ultimat i omkrets för mig är 65 eller 70. Det sitter som en smäck. Så för att komma med ett svar på frågan: jag har 70 C eller 65 D! 
    Det måste ju vara för att dina bröst är rätt platt byggda och sitter över ett stort område??
  • Anonym (Mumin)
    Anonym skrev 2012-08-11 21:25:04 följande:
    Jag har 70B nu. Ibland 70C. Ibland tom 75A :/ Mina bröst pendlar minst en storlek varje månad efter menscykeln..

Undrar om det märks på samma sätt med stora bröst så som idas?
Svar på tråden BH-storlekar?