• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Sux

Naturligtvis kan jag gå utan bh om jag vill, men då syns ju allt så nej, jag har inte noll, jag har B.

• Anonym

70 D- DD beroende på bh .. normalviktig

Har nog haft 70 C i tonåren som minst & då var jag nästan underviktig 14-18 års åldern.

Det mesta jag har haft är 75 F men då vägde jag för mkt också..+15 kg

• Anonym (Mumin)
    riboflavin skrev 2012-08-02 14:18:31 följande:
    70 I-75 H beroende på modell.

Jösses vilka bamsetuttar Förvånad
  • Anonym

70E i normala fall.. nu som gravid har jag 75E, smal kroppsbyggnad.. men så är det fejk. innan var jag en 70C

• Anonym (Mumin)
    Anonym skrev 2012-08-05 17:45:47 följande:
    70E i normala fall.. nu som gravid har jag 75E, smal kroppsbyggnad.. men så är det fejk. innan var jag en 70C
    Vad är fejk?
  • ff nyfiken
    Anonym skrev 2012-08-05 17:45:47 följande:

70 G och det är inte fejk!
     Hopplöst, mer eller mindre, att hitta bh som passar. Den enda affär som har lite att välja mellan i min storlek är Gustaf Mellbin på Västerlänggatan..... och en bh kostar minst 6-700 kr.....
  • Anonym

Normalt har jag 75-80 B/C Nu har jag 90D pga graviditeten, saknar mina bröst!

• Anonym
    ff nyfiken skrev 2012-08-05 20:19:31 följande:
    70 G och det är inte fejk!
     Hopplöst, mer eller mindre, att hitta bh som passar. Den enda affär som har lite att välja mellan i min storlek är Gustaf Mellbin på Västerlänggatan..... och en bh kostar minst 6-700 kr.....
    Eller så provar du ut en bh som passar och så köper du den från england för en tredjedel av kostnaden.  
  • riboflavin
    Anonym (Mumin) skrev 2012-08-05 17:40:54 följande:

Jösses vilka bamsetuttar Förvånad
    Japp, själv tycker jag inte de är så stora i spegeln, men när jag ser mig själv på kort är det ju inte klokt, de är enorma.  Jag har tänkt operera men avvaktar lite eftersom jag inte riktigt vet om jag vill ha barn eller inte.

Drömmen är ju en C-kupa, men riktigt så små går nog inte göra dem om man vill att resultatet ska bli någorlunda snyggt.

Min syster (80 K tidigare) har opererat sina efter sina 2 barn och har idag riktigt fina E-kupor där man nästan inte ser ärren. 
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden BH-storlekar?