• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym

har 75 D ibland DD beror på märket, runda med lagom vårtgårdar, snygga enl väldigt många och inga silisar nej, inga hängpattar heller , trots att jag har ammat alla mina tre barn.

Stolt över mina boobs  Flört 

• Anonym (Mumin)
    Anonym skrev 2012-08-27 17:34:39 följande:
    har 75 D ibland DD beror på märket, runda med lagom vårtgårdar, snygga enl väldigt många och inga silisar nej, inga hängpattar heller , trots att jag har ammat alla mina tre barn.

Stolt över mina boobs  Flört 
    Låter underbart på alla sätt Glad men stora vårtgårdar tycker jag själv är vackert på stora bröst
  • Anonym (e)

Hade 85G i julas nu har jag 85DD-85E (allt beror på att jag minskat mycket i vikt)

• Dannii

70E innan graviditet. Ska bli intressant att se om jag fortfarande kan använda mina 75F när flickan kommit.

Har inte särskilt stora bröst, bara rätt storlek ;)

• Bedhead

Jag tycker det är intressant att det i vanliga butiker mest tillhandahålls A-C när kvinnor i verkligheten oftast har större bröst. Dessutom, i de fall det finns större kupor förutsätts det att man har stor omkrets och gillar enfärgat, som laxrosa till exempel. Skumt skumt.

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • Anonym (Sofi)
    Bedhead skrev 2012-08-28 12:00:56 följande:
    Jag tycker det är intressant att det i vanliga butiker mest tillhandahålls A-C när kvinnor i verkligheten oftast har större bröst. Dessutom, i de fall det finns större kupor förutsätts det att man har stor omkrets och gillar enfärgat, som laxrosa till exempel. Skumt skumt.
    Alla tjejkomisar jag har ligger mellan A-C endast en som ligger över på typ F men hon är rätt rund.

Så för min del så stämmer butikens val bra.
  • Anonym (tjejan18)

Har 75D-DD, innan jag var gravid, 75C, alldeles lagom för mig.

• Anonym

80 B-C innan graviditeten. Nu har jag ökat till 80 D. Killen är glad. hihi

Svar på tråden BH-storlekar?