• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (Mumin)
    Anonym (...) skrev 2012-07-18 18:27:36 följande:

Vad roligt, jag tänkte att jag måste räkna på samma sätt för mig själv, min "vanliga" storlek är 80 i. Jag kommer alltså i en A-kupa om den har 120 cm band? Hahaha det kommer se skitroligt ut! Särskilt med de små bågarna runt vårtgården typ{#emotions_dlg.flower}

Små bågar runt vårtgårdarna? Drömmer
  • Anonym

80C-D här. Ganska normalt, antar jag, menmen...

• Anonym (...)
    Anonym (Mumin) skrev 2012-07-21 18:19:33 följande:
    Små bågar runt vårtgårdarna? Drömmer
    Haha, jag har för mig att bågarna på en A-kupa är betydligt mindre än bågarna på en i-kupa...Glad Men det blir säkert jättefint.
  • Anonym (Mumin)
    Anonym (...) skrev 2012-07-21 21:19:40 följande:
    Haha, jag har för mig att bågarna på en A-kupa är betydligt mindre än bågarna på en i-kupa...Glad Men det blir säkert jättefint.

Prova och lägg in bilden här Glad
  • Anonym (Love)
    Anonym (...) skrev 2012-07-21 21:19:40 följande:
    Bågarna följer ju omkretsen?
  • Anonym (Mumin)
    Anonym (Love) skrev 2012-07-21 23:21:12 följande:
    Bågarna följer ju omkretsen?

Är det verklgen så?
  • linamums
    Sux skrev 2012-08-02 01:06:32 följande:
    65B har jag

Men då behöver du ingen bh egentligen va ? Alltså en 65 B är ju som en 70 À .Och a är vel liks med noll eller ?
  • Sux
    linamums skrev 2012-08-02 08:45:32 följande:

Men då behöver du ingen bh egentligen va ? Alltså en 65 B är ju som en 70 À .Och a är vel liks med noll eller ?
    En A täcker inte ens halva bröstet på mig.
Svar på tråden BH-storlekar?