• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (C-kupan)

Jag har 70 C, ibland 75 C. Jag trodde länge att jag hade både A och B men har insett att det inte ska göra ont eller vara obekvämt att ha BH :p

• Gullebulle25

Det är olika!
    Jag ligger på D-kupa D80 men nu när jag var och handlade senast på Change hoppade jag till H 65...
    trodde det var min bh storlek men när jag går så hoppar brösten ut nästan så..nej.. jag vet inte riktigt vad jag har för storlek ännu. Bh-storlekarna is killing me!

• Anonym (Tjej)
    Gullebulle25 skrev 2012-10-25 15:18:50 följande:
    Det är olika!
    Jag ligger på D-kupa D80 men nu när jag var och handlade senast på Change hoppade jag till H 65...
    trodde det var min bh storlek men när jag går så hoppar brösten ut nästan så..nej.. jag vet inte riktigt vad jag har för storlek ännu. Bh-storlekarna is killing me!
    På change är dom duktiga på att hitta rätt storlek, men beroende på vart i månaden du är ( ju närmare mens ju större bröst) så ändras brösten. Jag har två olika storlekar när jag har mens kan jag inte ha den vanliga storleken för då ramlar brösten ur.

• Anonym (jk)

75F trodde jag men efter ett besök på Change har jag visst 65i (iiiiii!)

• snäckansand
    Anonym (jk) skrev 2012-10-26 22:00:52 följande:
    75F trodde jag men efter ett besök på Change har jag visst 65i (iiiiii!)

vet vad du menar :)
Svar på tråden BH-storlekar?