• Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (Mumin)
    riboflavin skrev 2012-08-06 15:02:01 följande:
    Japp, själv tycker jag inte de är så stora i spegeln, men när jag ser mig själv på kort är det ju inte klokt, de är enorma.  Jag har tänkt operera men avvaktar lite eftersom jag inte riktigt vet om jag vill ha barn eller inte.

Drömmen är ju en C-kupa, men riktigt så små går nog inte göra dem om man vill att resultatet ska bli någorlunda snyggt.

Min syster (80 K tidigare) har opererat sina efter sina 2 barn och har idag riktigt fina E-kupor där man nästan inte ser ärren. 
    Varför är drömmen C-kupa? 
  • Anonym
    riboflavin skrev 2012-08-06 15:02:01 följande:
    Japp, själv tycker jag inte de är så stora i spegeln, men när jag ser mig själv på kort är det ju inte klokt, de är enorma.  Jag har tänkt operera men avvaktar lite eftersom jag inte riktigt vet om jag vill ha barn eller inte. Drömmen är ju en C-kupa, men riktigt så små går nog inte göra dem om man vill att resultatet ska bli någorlunda snyggt. Min syster (80 K tidigare) har opererat sina efter sina 2 barn och har idag riktigt fina E-kupor där man nästan inte ser ärren. 
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.

Har hon T-snitt eller är dt gjort på något annat sätt? Jag funderar också på en bröstförminskning när jag är färdig med barnafödandet, men jag tycker det ser så hemskt ut med t-snitt. Lite frankensteinvarning... :-/
  • riboflavin
    Anonym (Mumin) skrev 2012-08-06 18:58:56 följande:
    Varför är drömmen C-kupa? 
    Känns lagom stort till min kropp helt enkelt, inte pyttesmå men inte stora.
  • riboflavin
    Anonym skrev 2012-08-06 19:11:56 följande:

Har hon T-snitt eller är dt gjort på något annat sätt? Jag funderar också på en bröstförminskning när jag är färdig med barnafödandet, men jag tycker det ser så hemskt ut med t-snitt. Lite frankensteinvarning... :-/
    Hon har "ankarsnitt" så jag antar att det är samma som T-snitt? Det såg ganska illa ut åtminstone första året. Nu har det vertikala ärret nästan blekts helt och själva brösten döljer det horisontella snittet bra. Man får kika ganska noga för att se att hon är opererad.
  • Maira

Beror lite på märke och modell, men jag ligger lite mellan 70E och 70F. 65G funkar också bra, men det är så svårt att hitta.

• Anonym (K)

Handlar på Change och har storlek 80K. Hatar mina stora bröst och tycker att de är groteska. :(  

• Lilia
    Anonym (Mumin) skrev 2012-08-05 18:43:48 följande:
    Vad är fejk?

Jag skulle gissa på att det betyder att hon har opererat dem.
  • ce0562

Låter som alla har stora här..
    Hade fått för mig de flesta har b eller c kanske!?  Iaf de jag träffat..

Svar på tråden BH-storlekar?