• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 16:53:39 följande:
    Jo, det är tydligt.......... Man måste o ska ALDRIG släppa taget om sina EGNA barn!
    det finns ngt som kallas komma överens utanför dessa rätter. det är den bästa måltiden på menyn har jag hört(-:
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:16:52 följande:
    det finns ngt som kallas komma överens utanför dessa rätter. det är den bästa måltiden på menyn har jag hört(-:
    Så ni kom överens om att du skulle adoptera bort barnet ? Vilken överenskommelse!
  • sekretess

vi  e överens sen länge att hon bor där ja o hon har bott där hela tiden , sen e det jag själva som föreslagit att överlåta vårdnaden nu.

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:24:03 följande:
    vi  e överens sen länge att hon bor där ja o hon har bott där hela tiden , sen e det jag själva som föreslagit att överlåta vårdnaden nu.
    Du vill ju inte ens träffa henne....
  • sekretess

sluta med skitsnacket e du snäll...du vet ingenting om något . hon får komma om hon vill man kan inte tvinga eller hur. nu får man gå vidare i stället.

• sekretess

vi har det bra som vi har det det räcker ....(-:

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:32:05 följande:
    sluta med skitsnacket e du snäll...du vet ingenting om något . hon får komma om hon vill man kan inte tvinga eller hur. nu får man gå vidare i stället.
    Du har ju själv sagt att du inte vill träffa henne för hon inte vill träffa dig ?
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 18:39:33 följande:
    Du har ju själv sagt att du inte vill träffa henne för hon inte vill träffa dig ?
    men så e det väl jag vill inte träffa någon som inte själv vill , det är tvång även mot ett barn . svinit o tvinga. vi har det bra som vi har det nu. och gå vidare.
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:41:54 följande:
    men så e det väl jag vill inte träffa någon som inte själv vill , det är tvång även mot ett barn . svinit o tvinga. vi har det bra som vi har det nu. och gå vidare.
    då snackar jag ju inte skit....
  • Lavish
    lollisen skrev 2012-07-02 13:38:11 följande:
    Såna här trådar skrämmer mig och jag har en innerlig önskan om att min magkänsla har fel och att det bara handlar om en människa som vill få utlopp för sina känslor och inte menar allvar med tråden.

Eller nåt liknande.
    Håller med, något känns väldigt fel här
Svar på tråden adoptera bort