• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-05 18:44:14 följande:
    då snackar jag ju inte skit....
    klart du snackar skit , du använder ord i fel samanhang... man kan inte tvinga ett barn ..så e det  så kvittar det hur mycket man själv skulle vilja , men man måste gå vidare...
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:54:01 följande:
    klart du snackar skit , du använder ord i fel samanhang... man kan inte tvinga ett barn ..så e det  så kvittar det hur mycket man själv skulle vilja , men man måste gå vidare...
    Har jag sagt att du ska tvinga henne ?
  • sekretess

nej men till skillnad från er e jag ödmjuk till mitt barns egen vilja  istället för att va en riktig hagga eller bitch , o på det klara med att hon bor där o har gjort det hela tiden . men mitt liv går också vidare....

• elitae
    sekretess skrev 2012-07-05 18:58:31 följande:
    nej men till skillnad från er e jag ödmjuk till mitt barns egen vilja  istället för att va en riktig hagga eller bitch , o på det klara med att hon bor där o har gjort det hela tiden . men mitt liv går också vidare....
    tyst nu
  • sekretess

tack själv..................................................

• Slagathor

Fan va dryga ni är, allihopa. Speciellt uppmärksamhetsfjollan elitae och ts. Seriöst, ta det privat istället. Ni uppfattas bara som riktigt barnsliga båda två.

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • elitae
    Slagathor skrev 2012-07-06 06:13:25 följande:
    Fan va dryga ni är, allihopa. Speciellt uppmärksamhetsfjollan elitae och ts. Seriöst, ta det privat istället. Ni uppfattas bara som riktigt barnsliga båda två.
    Haha, jag struntar i hur jag uppfattas. Annars hade jag ju inte skrivit så som jag gör eller hur ? Jag var uttråkad igår och hon/han/den/det är rolig att vara jobbig mot. Det är ju antagligen ett troll... Troll för skylla sig själva...
  • sekretess
    Slagathor skrev 2012-07-06 06:13:25 följande:

kn jag hålla med om , men jag va inte ute efter uppmärksamhet .....
Svar på tråden adoptera bort