• Jenna03

Var förvarar ni er flugsmälla? :)

Hej! Jag städade nyss mitt städskåp och kom då att tänka på att jag alltid har förvarat min flugsmälla där, utan att riktigt veta varför:). Så nu undrar jag var ni förvarar er flugsmälla, och varför ni har den just där! Bifoga gärna en bild på er smälla om ni har lust, det finns ju många sorter, en del riktigt fina:)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var förvarar ni er flugsmälla? :)
  • Lillsnufflan

Jag äger ingen flugsmälla. Den kom bort i flytten och det har inte blivit av att köpa någon ny eftersom vi har extremt lite flugor där vi bor. Lite konstigt eftersom det kryllar av dem hos min syster 1,5 km bort.

• lissan01
    Lillsnufflan skrev 2012-07-05 00:06:19 följande:
    Jag äger ingen flugsmälla. Den kom bort i flytten och det har inte blivit av att köpa någon ny eftersom vi har extremt lite flugor där vi bor. Lite konstigt eftersom det kryllar av dem hos min syster 1,5 km bort.
    Vad var det för en sort du hade, likadan som någon på bilderna ovan?
  • fröken

Vi har väl en 5-6 stycken, som vi tyvärr inte bestämt var vi ska förvara. Så vi hittar dem inte när de behövs!

• lissan01
    fröken skrev 2012-07-05 00:16:07 följande:
    Vi har väl en 5-6 stycken, som vi tyvärr inte bestämt var vi ska förvara. Så vi hittar dem inte när de behövs!
    Det är jobbigt! Vad är det för sorts smällor ni har, sådana som finns här ovan eller?
  • 3 barns mamma84

Vi har 3 st och alla förvinner lika snabbt då banen leker med dom hahaha så ja jag har annat då jag sällan hittar dom

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • lissan01
    3 barns mamma84 skrev 2012-07-05 00:20:57 följande:
    Vi har 3 st och alla förvinner lika snabbt då banen leker med dom hahaha så ja jag har annat då jag sällan hittar dom
    Vad för sort har du? Någon av de som finns på bild här ovanför?
  • Jenna03

Kul att folk skriver mycket i tråden:) Lägg som sagt gärna upp bilder också! Det vore kul att se vilka olika smällor som finns där ute! Hittills verkar det ju som om den hedeliga gamla sorten med metalltrådshandtag regerar!

• Lillsnufflan
    lissan01 skrev 2012-07-05 00:12:56 följande:
    Vad var det för en sort du hade, likadan som någon på bilderna ovan?

Nix, jag hade en elektrisk. Så man inte behövde vänta till de satte sig någonstans, det var bara att smälla till dem i luften.
Svar på tråden Var förvarar ni er flugsmälla? :)