• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Hmm... Men han kommer kanske lindrigt undan imorgon. Inget sprut och du sköter pratet?

• Timisen

typ...men jag vet ärligt talat inte alls vad man kan vänta sig för besked...

• toca

Genomgang om vad som hänt hittills, ett OK pa ert önskemal och en bedömning om hur lang tid det kan ta innan steg tva? Fast jag är ju fel person att gissa!

• toca

Arhgghrhg! Försöker vara sund och miljömedveten och döva chokladsuget med ett ekoodlat äpple. Tar ett stort bett... och sa visar det sig att fanskapet är ruttet!!! Det var väl det jag visste! Jag skulle köpt en pase minisnickers istället!

• Timisen

Mmm...men lång väntetid=nej i min värld...

• Timisen

O långt till godiskiosk gissar jag?

Ska sova nu, natti natti tociga toca!

• toca

Oavsett hur langt det är sa är det STÄNGT i den här delen av världen om klockan är efter 20 eller om det är söndag. Man tror sig öka nativiteten pa det sättet. Underligt nog pratar ingen om uteblivna arbetstillfällen genom de knappa öppettiderna. Nagonstans här kommer även arbetslösheten och hemmafrusamhället in i sammanhanget men jag ska nog inte elda upp mig över det just nu.

Natti, natti!

• vadskajaghetadå
    SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi ligger så pyrt till
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m7953871.html

kom med i tävlingen, vi mot ett annat lag ska tävla om vem som får mest inlägg i tråden tills den dör efter 3 månader...... snälla
  • Muntra hundägaren

och varför fick vi den frågan kan man ju undra? Jag känner mig inte alls på mitt mest generösa humör idag och tänker därför inte delta! Basta!

Hur mår vi idag? Jag är trött, trött, trött och kinkig. Funderar på att byta nick till Trötter eller Kinkur. Det sistnämnda smäller nog högst

Svar på tråden Midsommargänget III