• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Pricken i ny tappning

Munter - stort tack för den finfina rödrandiga bodyn. Skäms att jag inte hört av mig tidigare. Tror att en mörkhårig miniPrick kommer att göra stan osäker iden där!

• ElinPeelin

Förvirrande...
    en prickig varelse i en randig klädsel???

• ElinPeelin

Här på jobbet så är det lite halvsura miner från kärringhållet. Hon är len i käften mot mig, men hon har inget val
    Köpte bull-längd som jag bjöd på, på lunchen. Men när bullen kom till henne på bordet så sköt hon bara bort den. Hon kunde ha sagt nej tack?? Kärringjävel!!

Inte bra att du har sammandragningar pricken. Tvinga dig själv att varva ner ordentligt, innan du pluppar ut minipricken förtidigt! Peka med hela handen på det som skall packas och flyttas --->liggande såklart!

• bebbe2005

Wow, vad är det jag läser!

Grrrrrrrraaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttiiiiisssssssssssssssssssss RALLY!!!!

Härligt, härligt!!!

tror jag inte är ensam om att vilja veta mer!!!

• Pricken i ny tappning

ha, ha! Pilutta er! Nu har jag precis pratat med Rally länge, länge

• Pricken i ny tappning

Yes Elin! Du känner väl mig! Är det nåt jag kan så är det att köra med folk Närå, idag känns det mycket bättre! Tror kanske inte att det var så himla lyckat att dansa så mycket att magen kommer i självgungning vid tvåtiden på natten. Men det var ett sånt schysst ABBA-medley...

Och inte ska du bjuda henne på bulle... Se det som så att nu fick ngn trevligare människa hennes bit!

• OZgirl

Ja, jag tror inte att det kommer vara jag som plussar nästa gång - vi kommer inte pöka with a purpose förrän nästa ÄL...

Svar på tråden Midsommargänget III