• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Och resten av er sover fortfarande? Inte så konstigt kanske - jag har väl slukat allt Sveriges kaffe så att det inte finns något kvar till er

• OZgirl

Jösses Munter vad du är (kaffe?)hyper på morgonen! Jag sitter och gnuggar sömnen ur ögonen och noterar att tummar skall hållas för Timisen kl 10 heute. Doch! Då gör jag det.

Nu är det dags för ein tasse tee. Nåt måste man göra för att få upp värmen i die körper!

Ich bin ein Berliner idag tydligen... fast jag är inte så bra på tyska. Men bättre på det än på franska!

• OZgirl
    Skulle ju ha kallat dig för Kinkur! Klockrent!
  • ElinPeelin

Munter: byt till Kinky? Eller det kanske är taget redan??

Tänker och håller tummarna för ett lyckat besök idag för Timisen! Dom brukar vara snabba på att dra igång det hela, så jag tror du får med dig en bunt med recept på engång!

Är på jobbet, känner mig smått irriterad idag, på typ allt. UrkBurk.

• Tant T

Nope, Tant Butter är oxå vaken! Ska strax iväg på personalmöte - om arbetsmiljö! Hå och hej med farbror Frej vad bra det blir! Nicht!

Jag har druckit en tunna kaffe, det gör jag alltid när jag är så här tidig till jobbet men jämfört med Kinkur ligger jag i lä!

10.00 - tumhållning för Timisen! Noterat i kalendern!

I eftermiddag får vi nycklarna till huset... Shit, vi har gått sta och blitt vuxna!!

• Muntra hundägaren

Så roligt med nycklar Tanten! jepp vuxen är nog en bra benämning på dig; både eget hem och bulle i ugnen . Men du kan ju alltid slå bakut och färga håret rosa eller nåt. Tonårsrevolt i trettiofemårsåldern hade väl livat upp stämningen

• Muntra hundägaren

På vår toalett finns en dusch med tillhörande duschdraperi som alltid är fördraget. Fröken Munter är lite smånojjg över att det ska stå någon person där bakom och drar alltid drapperiet åt sidan. Nästa gång man går på toaletten är drapperiet fördraget igen och så fortsätter det i oändlighet.....

Svar på tråden Midsommargänget III