• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Tant T

Bild på nya frippan, Elinpelin!! Vi är ju världsbäst på att bedöma frippor (eller hur var det nu...?)!

• HååGe

Rally - jag har gratulerat i knallrosa men det går ju inte här så man kan bara säga GRATTIS i versaler. Det betyder iallafall att jag tycker det är superkul och är jätteglad för din skull (för ER skull). Vilken resa ni har gjort detta sista året!

Surfer - jag har sett klänningen och blir nästan avis. På sätt och vis skulle jag vilja göra om det igen och fläska på med vidare kjol större frisyr och sådär (vårt bröllop var ju lite svensk torpsommarstil och inte så glittrigt). Du kommer att se helt otrolig ut! Det är ju inte så hemskt långt kvar heller. Skall du byta efternamn och greja?

Elin - jag vill också klippa av 15 centimeter på mitt ris till hår. Rultigheten får du leva med ett litet tag till. Det går ju över med tiden!

What a day! Min son sover middag i mammas obäddade säng. Njuuuuuut!

• Surfergirl

HG, troligen blir det mitt efternamn för hela slanten. Inget besult är dock klubbat i frågan

Inte bli avis, du såg heeeelt fantastisk ut på ditt bröllop!

15 cm Elin! Attans, det var mycket! Bild, tack!

• ElinPeelin

ja, jag håller med dig Munter, det känns helt underbart att få vara med om denna händelse! Hoppas att det flockas fler + nu!!!

• Pricken i ny tappning

Superdupermegagrattis! Sitter här med tårarna i ögonen! Underbara nyheter! Äntligen så plussas det! Och vad var det både jag och Flinxan sa - den månad när det egentligen inte kan bli ngt, då händer det! Små snabbisar utan kudde under rumpan gör susen!

Har mailat till dig Rally! Tänkte ju ringa o gratta men hittar inte ditt nummer!

• Muntra hundägaren

Ja, plussen brukar ju alltid komme två och två. Jag mensar för tillfället så det borde vara Timisen, Mini eller Oz, eller Surfer eller Binkan....vem kommer det att vara??

• Pricken i ny tappning

Fine, fine! Dock var jag lite orolig igår efter att ha haft massa sammandragning. Det har ju varit (och är fortfarande) lite mycket nu med möhippa med övernattning förra helgen, bröllop helgen som var när jag ramlade hem halv fyra på morgonen och däremellan målar vi om, packar och flyttar ömtåliga saker (o blommor) samt att jag sticker ner till Skåne på torsdag. Alla värden o allt är bra, men BM tyckte att jag skulle ta det lite lugnt. Och det blir det ju - efter kommande helgen vill säga. Men idag är det bättre. Tror att gårdagens sammandragningar även berodde på en mycket stressig dag påjobbet, men idag är det lugnt! Oj, vilket långt svar!

Själv då? Har du lugnat dig efter att du blåste proppen på surtanten?

• Pricken i ny tappning

Ja, Munter! Jag håller tummarna för att det blir fler plus. Vem ligger närmast i tiden? Har ingen koll för närvarande och vi har väl slutat med listan va?

Svar på tråden Midsommargänget III